xnett Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hei.. Har en 2003 530D E60. I denne har jeg lyst på dab radio. Men jeg har også lyst til at dette skal se mest mulig originalt ut. Fungere i iDrive og knappene på rattet.. Har lett litt rundt men ble ikke så veldig klok, og trådene var litt gamle. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre? Og til en fornuftig pris Takker for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Kjøp min dension dab+ for eks må ha USB i bilen vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 har ikke usb.. Det jeg ønsker er noe jeg integrerer inn i mitt originale anelleg/oppsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Du kan ettermontere original DAB, men det støtter ikke DAB+. DAB uten "pluss" blir slått av sammen med FM-nettet når den tid kommer, så da er du like langt. Av uoriginale enheter er den dingsen til Kjennern det som lar seg best integrere, men den krever som nevnt USB-port, noe som ikke var tilgjengelig før i 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 hmm oki.. da vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 om jeg ettermonterer usb etter alle kunstens regler, får jeg da opp kanaliste osv fra dab i skjermen min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg er litt usikker på om USB lar seg ettermontere enkelt i en 2003-modell, men sett bort i fra det vil du kunne få kanalliste og slikt. Denne vil nok riktignok ikke befinne seg under "radio", men det har ikke noen stor praktisk betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 oki.. skal sjekke litt mere rundt dette for å installere usb, så må man vel oppgradere idrive etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 iDrive trenger en software-oppdatering ja, men det trengs også ny bluetooth-modul og litt dill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 oki.. ja så noen tråder ang dette. Får lese litt på det å vurdere om det er verdt det Hva koster en sånn software oppdatering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hos BMW må du nok regne et par tre tusenlapper, men denne ettermonteringen er uansett ikke rett frem ettersom USB ikke var tilgjengelig i 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 ahh... Tror jeg dropper dette prosjektet da Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå