Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Vanvittig flott bil og de store felgene kler bilen. 19" burde vært standard :)

Takker for det. Samme til deg!hehe

 

Merker ikke store forskjellen når jeg kjører med 19" eller 20". Men må si jeg gleder meg litt til å få på 18" 400M hjula på vintern så slipper jeg å være livredd for å kjøre på en kant eller ripe opp felgene. Dama nekter å kjøre bilen med sommerhjul på!hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Samme til deg!hehe

 

Merker ikke store forskjellen når jeg kjører med 19" eller 20". Men må si jeg gleder meg litt til å få på 18" 400M hjula på vintern så slipper jeg å være livredd for å kjøre på en kant eller ripe opp felgene. Dama nekter å kjøre bilen med sommerhjul på!hehe 

 

ehh. Trudde dette var kone bilen jeg da ? er vanskelig og få barne vogn i noe annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope dette er ikke konebilen.dette er bare min.

Men bruker som regel denne når vi skal på tur.

Dama har en 2013 golf.får fint barnevogn i den også. Men ikke plass til så mye annet Baki der da.

Er nesten like bra plass i baksetet i golfen som i BMW'en.utrolig nok.

en golf stasjonsvogn har vel over 100liter mer bagasjerom enn F31. Så ikke verdens mest praktiske bil BMW'en.men orker ikke mer VW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det likt som deg M3Turbo, Golf til kona som er en praktisk og god bil, så får jeg ha BMW'n for meg selv :-)

 

Oppfordrer deg til å legge ut flere bilder, er jo skikkelig tøff denne bilen din nå.

På de siste bildene ser jo høyden ut til å være veldig bra, foran også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det likt som deg M3Turbo, Golf til kona som er en praktisk og god bil, så får jeg ha BMW'n for meg selv :smile:

 

Oppfordrer deg til å legge ut flere bilder, er jo skikkelig tøff denne bilen din nå.

På de siste bildene ser jo høyden ut til å være veldig bra, foran også. 

Takker for det Lars. Skal få lagt ut flere bilder når jeg rekker. Høyden forann er bedre selv om den ikke er perfekt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...