Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Her står det litt om hva som kreves. Riktignok på en F30, men fremgangsmåten vil være lik.

 

Det har jeg lest før og jeg hadde gjort det lett selv, men problemet er at det ikke finnes mulighet for å kode F-generasjonene hjemme via OBD som E87(?)

Jeg tviler på at de på BMW stenshagen ville gjort det der for meg, hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer på om de vil kode det for meg, tror du de klarer det? Har sett på det tidligere og hvis jeg ikke husker feil så ligger dem på rundt 3k for 2. Koster å være OEM, haha. BPPK kommer nok, men ikke med det første! :)

De koder helt sikkert det for deg,Er jo orginalt til 4Serie!

hvis ikke finner du noen som gjør det.  Du får de billigere enn 3K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig mobilbilde av ratt montert. Skal få tatt noen bedre bilder.

 

Har ikke fått leika så mye med rattet enda,men syns det ser mye bedre ut en det orginale M-Sport rattet.

 

Mangler bare å få montert Håndbrekk og pedalene nå så er interiøret ferdig. håper jeg rekker det i Juli.

 

At ramma rundt girspaken ikke er carbon irriterer meg! Den er det på 4 serien,men den delen passer ikke på min  ](*,)

 

 

post-80654-0-55531300-1400701810_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig mobilbilde av ratt montert. Skal få tatt noen bedre bilder.

 

Har ikke fått leika så mye med rattet enda,men syns det ser mye bedre ut en det orginale M-Sport rattet.

 

Mangler bare å få montert Håndbrekk og pedalene nå så er interiøret ferdig. håper jeg rekker det i Juli.

 

At ramma rundt girspaken ikke er carbon irriterer meg! Den er det på 4 serien,men den delen passer ikke på min  ](*,)

 

Først må jeg få si at du har en knallfin bil!

 

Ramma rundt girspaken finnes forøvrig i karbon og alcantara til F30, regner med den passer F31 også?

post-42873-0-83824200-1400763608_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg få si at du har en knallfin bil!

Ramma rundt girspaken finnes forøvrig i karbon og alcantara til F30, regner med den passer F31 også?

061.JPG

Har sett delen før men ikke til f30.har du delenr?hvorfor følger den ikke med i Carbon/dash kittet tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt nesten av stolen her nå, trudde ikke du likte og fortelle allverden hva du har jeg MR. M3Turbo1000.

 

Til dere andre jeg har sett denne bilen i virkeligheten og må si den er ganske heftig, men det blir vel sånn når mottoet er (kun det beste som er godt nok). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Center console trim for gear selector M PERFORMANCE 5116234374

Toppers! Bestilt! Nå ble jeg glad!

 

Datt nesten av stolen her nå, trudde ikke du likte og fortelle allverden hva du har jeg MR. M3Turbo1000.

 

Til dere andre jeg har sett denne bilen i virkeligheten og må si den er ganske heftig, men det blir vel sånn når mottoet er (kun det beste som er godt nok). 

Heisann Skrika!

Jeg må jo lage en tråd om nybil vettu . Ser du hadde bursdag 13 mai! Grattis med 18 års dagen! ;o)

 

PS: Motto mitt er no pain no gain ;o)  Hadde det være kun det beste er godt nok hadde det blitt 335i Xdrive touring eller kanskje ikke bmw i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers! Bestilt! Nå ble jeg glad!

 

51162343741 stemmer nok det, til den nette sum av 1099,40 + mva veil.

 

Håndbremsehåndtak i carbon og alcantara med alcantara pose har nr 34402222540 og koster 1435,20 + mva ser jeg av min faktura.

 

Edit: ser nå du allerede har håndbremshåndtaket, men ikke montert det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann Skrika!

Jeg må jo lage en tråd om nybil vettu . Ser du hadde bursdag 13 mai! Grattis med 18 års dagen! ;o)

 

PS: Motto mitt er no pain no gain ;o)  Hadde det være kun det beste er godt nok hadde det blitt 335i Xdrive touring eller kanskje ikke bmw i det hele tatt.

haha like frekk som vanlig du :) jaja men du skal nå ha alltid det beste da! og er vel ikke så lang unna detta.

 

Kos deg på ferie nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Det er hyggelig å høre!

 

Er faktisk ikke Komplett M-Performance på denne enda. Mangler å sette på speilhus,håndbrekk og pedaler. Da er den komplett.

 

Performance hjulene er jeg ikke så glad i så blir HRE hjul på denne isteden.

Skikkelig tøff f31 med alle de M Performance delene  .  \:D/

Har du bestilt HRE felger, eller er det bare planer for fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha like frekk som vanlig du :) jaja men du skal nå ha alltid det beste da! og er vel ikke så lang unna detta.

 

Kos deg på ferie nå !

Takktakk. Jada. Jeg skal kose meg. Kos deg meg Gangster direktør bilen din. ;o) Vi snakkes endag.

 

 

 

Skikkelig tøff f31 med alle de M Performance delene  .  \:D/

Har du bestilt HRE felger, eller er det bare planer for fremtiden?

Takk for det.

Jeg kjøper hjul så fort jeg finner det jeg vil ha P43SC eller P44SC. 

Har snakka med en svenske som selger et sett via F30Post. Men kan hende de blir solgt denne helga.

Hvis ikke ordner jeg det mens jeg er i california i sommer.

 

Hvordan det? Skal du selge dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...