M3Turbo1000 Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 (endret) 31 minutter siden, Gorg skrev: Bør ikke være noe problem å få solgt nydelig bil! Hva er det du skal bytte til? Takker for det.Jeg veit ikke om jeg skal bytte til noe annet enda.Trenger en varebil først og fremst nå.Mulig det blir noe mer upraktisk i tilegg.Vi får se. Endret Juli 6, 2016 av M3Turbo1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 On 6. juli 2016 at 10.58, M3Turbo1000 skrev: Takker for det.Jeg veit ikke om jeg skal bytte til noe annet enda.Trenger en varebil først og fremst nå.Mulig det blir noe mer upraktisk i tilegg.Vi får se. Lykke til med salget! Sitter i temmelig nøyaktig situasjon selv med behovet for en varebil eller en bil det er greit å kjøre inne på byggeplasser med. Har man mulighet til å ha to biler er det jo full mulig å heller kunne ha en morsom og en praktisk bil i steden for en god blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 2 timer siden, olenikolai skrev: Lykke til med salget! Sitter i temmelig nøyaktig situasjon selv med behovet for en varebil eller en bil det er greit å kjøre inne på byggeplasser med. Har man mulighet til å ha to biler er det jo full mulig å heller kunne ha en morsom og en praktisk bil i steden for en god blanding Takk for det.samme til deg.Har faktisk vurdert elektrisk varebil da den ikke blir brukt hver dag og kan bli stående lenge(problemet er at de ser ikke ut!hehe).Har 1 serien til dama og M3'en så er ikke noe krise med en stasjonsvogn i tillegg.Har kikka litt på 991.2 carrera 2 S eller M4 CP.men ingenting er satt i Stein.Har masse byggeprosjekter også som gjør at jeg får liten tid til leik og morro framover trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 On 8. juli 2016 at 15.23, M3Turbo1000 skrev: Takk for det.samme til deg.Har faktisk vurdert elektrisk varebil da den ikke blir brukt hver dag og kan bli stående lenge(problemet er at de ser ikke ut!hehe).Har 1 serien til dama og M3'en så er ikke noe krise med en stasjonsvogn i tillegg.Har kikka litt på 991.2 carrera 2 S eller M4 CP.men ingenting er satt i Stein.Har masse byggeprosjekter også som gjør at jeg får liten tid til leik og morro framover trur jeg. Jo takk! Blir nok ikke salg helt enda på meg, ikke låst meg helt inn på hva jeg gjør med alt bilstyret. Tenkte tanken selv, men er avhengig av mye bruk, så måtte blitt en hybrid i så fall for min del. Du har jo i hvert fall litt å velge mellom Jeg har (heldigvis) bare meg selv å tenke på med bil enn så lenge Tittet faktisk på nesten nøyaktig samme biler som deg, har sett på endel forskjellige muligheter, men de to som kanskje frister mest er M4 eller Cayman GT4. Hørtes spennende ut med mye byggeprosjekter i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Cayman GT4 er kul! 991 GT3 RS enda kulere!men da begynner det å bli latterlig dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Hehe, ja, og en Aventador en enda kulere, og sånn fortsetter det bare Prisen stiger dessverre minst like fort oppover... Får prøve å holdet bena sånn nesten nede på bakken enn så lenge i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78792492 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Selger du 403M hjula ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 On 11. august 2016 at 13.26, CrZyWiz skrev: Selger du 403M hjula ? Nei.De følger nok bilen.Kjøp bilen så får du med hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 14 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Nei.De følger nok bilen.Kjøp bilen så får du med hjula. Har allerede en 328 IX, så trenger igrunn bare ett ekstra sett hjul M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen106 Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Hvordan var det å tilpasse diffusern når du hadde el.hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 On 22.9.2016 at 9.55, andersen106 skrev: Hvordan var det å tilpasse diffusern når du hadde el.hengerfeste? Ingen tilpassing.passer den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 On 15.7.2014 at 7.02, M3Turbo1000 skrev: Har du solgt M Sport bremsene (de blå som fulgte bilen)? Leter og leter på Finn... synes det blir for dyrt med m performance bremser til 20.000+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 On 25.3.2017 at 10.56, Lifeasiknowit_bmw skrev: Har du solgt M Sport bremsene (de blå som fulgte bilen)? Leter og leter på Finn... synes det blir for dyrt med m performance bremser til 20.000+++ Heisann.Nei.de ble solgt med bilen.Dette bilde er av Brembo bremsene til M3'en min.De koster 3 ganger så mye som M-Performance.Bytta aldri bremser på 328en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå