Gå til innhold

Min E91 LCI M-Sport ..LeMans.. (3SDM l H&R ++)


Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det fortsatt er minusgrader her så har jeg noen dager på meg til å få i land "sommer lug nutsa". Hva tror dere vil se penest/tøffest ut på 3SDM'ene?

 

Denne er favoritten.

post-45132-0-27091500-1395255166_thumb.j

 

post-45132-0-56018700-1395255165_thumb.j

 

post-45132-0-28701700-1395255164_thumb.j

 

post-45132-0-66647500-1395255163_thumb.j

 

Denne fargen skal jeg ha på de hvite M3 CSL vinterhjula, så disse utgår til sommerbruk.

post-45132-0-88661000-1395255164_thumb.j

 

Litt usikker som sagt hva som vil kle felgene best siden de er såpass blanke.. Tar imot tips og innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de to er utelukket ville i allefall jeg gått for blå med tanke på bilens farge :)

Tror blå blir litt feil til denne fargen.. Disse skal brukes på de hvite CSL vinterfelga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir meeget oppegående det her. Har trua på de felga der ;)

Frister ordentlig å få satt de på nå! Mest lyst til å vente med montering til senken er på plass, men vil kjøre minst mulig på de lånefelga jeg har nå. Så bare snøen forsvinner(igjen) nå så blir'e hjul på vogna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor handler du studs og sånn?

har lyst på dette selv til in bil!

 

Har en leverandør i statene jeg bruker, men du får kjøpt alt av lug nuts fra eBay. Bare husk å kjøp med riktig lengde, og gjerne et sted hvor du får med egen pipe til montering/demontering. :)

H&R studs fåes kjøpt på GS Bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en leverandør i statene jeg bruker, men du får kjøpt alt av lug nuts fra eBay. Bare husk å kjøp med riktig lengde, og gjerne et sted hvor du får med egen pipe til montering/demontering. :)

H&R studs fåes kjøpt på GS Bildeler.

 

da er det riktig med 12x1,5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye strekk på de bakdekkene etter min smak, men blir vel greit om du slipper den så langt ned som du sier den skal. Selv kjører jeg kumho 265 på 9,5" :)

265/30-19 er orginal dimensjon på 9.5", og er uaktuelt for min del. Syns ikke det ser veldig pent ut med gummien helt utpå felgkanten når man skal kjøre med grei senk.

Men, jeg skulle helst hatt 235/35 på 10" bakhjula.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror blå blir litt feil til denne fargen.. Disse skal brukes på de hvite CSL vinterfelga.

 

Jeg fikk mye positive tilbakemeldinger på blå muttre på VMR-felgene mine, på den Lemans-blå E91 min. Hadde muttre av merke DRAG, kjøpte på ebay.

 

8091524133_e1388a5cf7_b.jpg

DSC_0066.jpg

 

Si ifra hvis jeg skal fjerne bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...