andreaskarm Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Veldig pen bil... Tøffe felger også, som ingen har.. Tenker å legge film på lyktene selv. Var dette en grei jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Veldig pen bil... Tøffe felger også, som ingen har.. Tenker å legge film på lyktene selv. Var dette en grei jobb? Takk for det! Liker i skille meg ut litt, så spennende med noe det ikke kryr av her til lands Hovedlyktene brukte jeg ca 30 min pr side, og grøftelysa tok vel 3-4 min. Husk å bruk varmepistol å ta deg god tid. Da er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 ok, brukte du noe vann/såpe vann? Jeg liker også å skille meg litt ut, så har valgt litt andre typer felger til min bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 ok, brukte du noe vann/såpe vann? Jeg liker også å skille meg litt ut, så har valgt litt andre typer felger til min bil også. Nei, Lamin-X filmen er relativt grei å legge på, så vann trengs ikke. Hadde vært utrolig kjedelig om alle hadde kjørt samme type felger etc.. Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 BBS RC041 17" med ballong dekk. 235/40-17" på 7,5" felg hehe... Ta gjerne en titt på min tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 BBS RC041 17" med ballong dekk. 235/40-17" på 7,5" felg hehe... Ta gjerne en titt på min tråd. 235 dekk på 7.5" felg ja, det var da voldsomt Skal ta en titt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 hehe.. Ja, ser overaskende greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Sto skrått bak deg i krysset rett etter gs i Oslo på torsdag Ble bra med felga! Bare få riktig høyde så blir det knallfett tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Passer bakre eksos du har på nå, over på en E90 LCI 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Sto skrått bak deg i krysset rett etter gs i Oslo på torsdag Ble bra med felga! Bare få riktig høyde så blir det knallfett tror jeg Det kan stemme vettu! Jeg jobber på GS Bildeler så Du bestilte forresten no deler til E39'en av meg forrige uke.. Senk er akkurat montert, kommer bilder litt senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Nydelig! Da er jeg spent på hva du sier når du ser bilen MED senk ^^.. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Passer bakre eksos du har på nå, over på en E90 LCI 316? Skal sjekke delefilmen på mandag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Jeg monterte H&R monotube på min LCI på onsdag. Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Senk montert! Sondre92, b0rgund og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå