Gå til innhold

Råd for Kjøp av 2002 318i. Hva skal en se etter?

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Så stopper vi der. Det er lov å være uenige og ha forskjellige synspunkter uten å måtte gå til uthenging med fullt navn. 

Når det gjelder den aktuelle bilen er jeg enig med CrZyWiz og eriksen76. Det kan se ut til at det er forskjellig nyanser, men sammenlikner man med taket og andre like partier stemmer de godt over ens. Bildene er heller ikke særlige gode og bildene er tatt i en (antakeligvis) fuktig vaskehall. De er derfor lite representative for å bedømme omlakkeringer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at de bildene er så dårlig, og tonen\nyansen varierer etter hvordan vinkel lyset treffer. Derfor kan man ikke påstå det som enkelte påstår. Beste er å se bilen i sin helhet, ute i dagslys.

Endret av CrZyWiz
fjernet unødvendig innhold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett på bilen..

Det så ut som det var noe forskjell i nyanser på panser og bakluka..

Ellers så ble det ikke no kjøp, da kompisen min var litt skeptisk å ikke følte at bilen var det han ville ha.

Må si jeg var litt skeptisk jeg også.

Spess når han sa han hadde hatt bilen i 6mnd iom at bilen ble registret på han i januar.

Snakket dårlig norsk gjorde han også, så var vanskelig å spørre og få vite litt om bilen.

Det vi fant av rust var kun i bunnen av fører dør og et par stensprang ved nyrene.

Motor hørtes bra ut og så veldig bra ut. Ingen svetting som en kunne se.

En annen ting som gjorde oss litt skeptisk var, når vi skulle prøvekjøre bilen sto vifte anlegget ned på beina og bilen var varm. Pluss at teppet på fører side var gjennombløt. Passasjer side var litt fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

……..

En annen ting som gjorde oss litt skeptisk var, når vi skulle prøvekjøre bilen sto vifte anlegget ned på beina og bilen var varm. Pluss at teppet på fører side var gjennombløt. Passasjer side var litt fuktig.

Det der kan være noe, mye mulig det kun handler om snø og våte sko, men mistenker nok det samme som deg, at den tar inn vann :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har trådstarter vært å sett på bilen. Så ops, da hadde jeg rett. Når det kommer til sølv farget bil så ser man lakk forskjell uansett lys kilde, vinkel bilde har blitt tatt på. Så De enkelte som mente at det ikke var lakk forskjell burde seriøst få tatt seg en synstest eller kjøpe seg nytt pc utstyr..

Endret av Sjøbuse
Fjernet unødvendig innhold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...