matsi Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Hei. Skal være med en kompis som skal se på bil til hegen. Så da lurer jeg på hva vi skal se etter. Kjente/typiske feil. Lyder å høre etter Ja Osv. Link til bilen det gjelder. Litt skeptisk iom at den ble registrert på eier 3.1.2014 Og skal på eu i år. Men er vel verdt å henn å se på da. http://m.finn.no/car/used/ad.html?body_type=3&body_type=6&model=2132&page=2&year_to=2004&year_from=1998&make=749&price_to=80000&sort=0&ref=fas&finnkode=46186075 Så jeg er veldig takknemlig for tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Rust, og rust på bremserør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Det har vært en del registerhavari på disse. Ellers er det de vanlige BMW-tingene: Rust på dører, panser og bakskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Hør etter ulyder fra register, og understell. på denne km stand skal ofte bakre bærearmsforing forran være utslitt, og byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Og dobbel sjekk at km-stand stemmer. Du må iallefall høre etter dunkelyder fra forstilling, virker bilen tight og fin. Se i underkant av alle dørene, se på panser og bakluke for rust på innsiden i falsene. Se om det er slitekant på skivene og om det er gravrust på skivene det gir deg en liten indikasjon på om bilen har stått ubrukt en stund eller ikke. Se om du har minst 2 nøkler til bilen. Hør på motor,går rolig og pent. Se etter oljelekkasje fra toppdeksel. Og generelt vanlige ting man gjør før man kjøper bil. Ut i fra bildene, så har panser og bakluke vært omlakkert en gang i tiden, ser det også er 2 små rust flekker rett under nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ut i fra bildene, så har panser og bakluke vært omlakkert en gang i tiden, ser det også er 2 små rust flekker rett under nyrene. Hvordan i guds navn kan du påstå noe slikt? Ingen av bildene viser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Man vet jo aldri, men panseret og bakluka er noe mørkere i lakken enn skjermene. Ser ihvertfall sånn ut på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Motormessig: Få i allefall bekreftet at ny versjon registerstrammer er montert, samt at veivhusventilasjon har vært byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Hvordan i guds navn kan du påstå noe slikt? Ingen av bildene viser det. Nå må du kutte ut. Jeg jobber med dette 7 dager i uka. Sølv er en av de mest vanskelige fargene å fade ut ved lakkering og lakk korrigering. Hvis du ser nøye etter,så ser du veldig klart å tydelig at panser og bakluke har en mørkere tone nyanse enn resten av bilen. Du tror du kan det meste CrazyWiz, men her tar du feil er jeg redd. Prøv å juster pc skjermen din litt lysere, så kan det godt hende at du ser det du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Nå må du kutte ut. Jeg jobber med dette 7 dager i uka. Sølv er en av de mest vanskelige fargene å fade ut ved lakkering og lakk korrigering. Hvis du ser nøye etter,så ser du veldig klart å tydelig at panser og bakluke har en mørkere tone nyanse enn resten av bilen. Du tror du kan det meste CrazyWiz, men her tar du feil er jeg redd. Prøv å juster pc skjermen din litt lysere, så kan det godt hende at du ser det du også Skjerp deg! Ikke skap deg, og tro du er noe du ikke er. Du har blitt satt på plass tidligere, å du svarer med trakassering på PM, så voks opp. Og ta kritikk som en mann. De dårlige bildene der,tatt inni en hall, viser ingenting av det du påstår. Så da er det ingen vits å svartmale noe, før kjøper har sett bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Av alle de innleggene du har skrevet, så er det veldig rart at du ender opp i diskusjon med trådstarter eller andre forum medlemmer. Jeg tror ikke jeg har lest en eneste tråd der du har deltatt uten at du har spyttet ut noe annet enn spydighet og kvalme. Jeg vet hva jeg er, hva jeg kan, og hva jeg har.Jeg trenger ikke å forsvare meg mot deg. At du rett og slett ikke kan noe om bilpleie eller generelt lakk, er dessverre ikke mitt problem. Jeg kan det, og jeg deler gjerne kunnskapen min med andre forum medlemmer any time. Du er verken moderator eller en veldig respektert forum medlem, så ta deg en bolle og hold kjeft om ting du ikke har peil på. Ber på forhånd unnskyld til trådstarter for å ødelegge tråden. Iblant så blir man rett og slett ikke kvitt "slike folk som crzywiz" som tror de kan og vet alt i hele verden. Du må virkelig være en slitsom person å prate med in real life!!!!!! vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 For mitt øye ser bakluke og tak lik ut i tonen, ser bare ut som det har med vinkling/belysning. (men nå vet ikke jeg noe om dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Av alle de innleggene du har skrevet, så er det veldig rart at du ender opp i diskusjon med trådstarter eller andre forum medlemmer. Jeg tror ikke jeg har lest en eneste tråd der du har deltatt uten at du har spyttet ut noe annet enn spydighet og kvalme. Jeg vet hva jeg er, hva jeg kan, og hva jeg har.Jeg trenger ikke å forsvare meg mot deg. At du rett og slett ikke kan noe om bilpleie eller generelt lakk, er dessverre ikke mitt problem. Jeg kan det, og jeg deler gjerne kunnskapen min med andre forum medlemmer any time. Du er verken moderator eller en veldig respektert forum medlem, så ta deg en bolle og hold kjeft om ting du ikke har peil på. Ber på forhånd unnskyld til trådstarter for å ødelegge tråden. Iblant så blir man rett og slett ikke kvitt "slike folk som crzywiz" som tror de kan og vet alt i hele verden. Du må virkelig være en slitsom person å prate med in real life!!!!!! Det du beskriver der, er jo egentlig deg selv? Må bare le av deg! Observerer at han over her deler mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Du er virkelig tøff bak tastaturet CrZyWiz. Men egentlig så er du bare en liten unge som går på videregående skole. Så det forklarer egentlig måten du oppfører deg på. Hahahha, lille barnerompe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 For mitt øye ser bakluke og tak lik ut i tonen, ser bare ut som det har med vinkling/belysning. (men nå vet ikke jeg noe om dette) Har ikke peiling på lakk eller bilpleie, men jeg ser ihvertfall tydelig fargeforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå