Gå til innhold

Min første BMW - 525 DAT E61

E61525DAT
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen årsak det :)

Ja det er mye lesing. 

En veldig nyttig side vist du skal belage deg på koding osv. så kan du registrere deg her:

www.bmwcoding.com  

..der får du svar på alt og det ligger mye greit info. der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har bilen vært inne for å skifte kupevifte og fikse ledningsnett i bakluke. Selve glassdelen på luka ville ikke opp.

Kjenner at det lønnet seg å kjøpe fra forhandler. :) så da er 2 av de vanlige feilene fikset.

Neste jeg tenkte på er swirlflapsene. Hva anbefales å gjøre der? Bare blende eller bytte til bedre/forsterket? Tips til plasser det er greit å handle dette?

Også har jeg bestilt inn komplett LED-lys hvit til interiør og skiltlys. Har også bestil inn LED til angel eyes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ok, godt å vite. Er det noe å tenke på fremme når jeg monterer/demonterer?

Ny pakke!

Bestilte navi dvd for 2014. Skal bli morsomt å se om noen av de nye veiene i distriktet er med.

post-80682-13963758688844.jpg

Og så lurte jeg på en ny ting. Når man skal kansellere en rute. Hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i samme distrikt som meg, er isåfall den nye tunellen under Karmsundet med? :)

Jeg vet ikke helt hva du mener med å tenke på fremme, men om det er fjærene/demperene du mener så er det rimelig rett frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i samme distrikt som meg, er isåfall den nye tunellen under Karmsundet med? :)

Jeg vet ikke helt hva du mener med å tenke på fremme, men om det er fjærene/demperene du mener så er det rimelig rett frem.

Bor i Sandnes, Rogaland og lurte om nye ting her som Solasplitten og sånt er med. :) ville ikke helt funke, så må se om jeg gjør noe galt. :)

Ja, var fremme ja. Rett frem, det høres bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Ikke så mye som skjer her, men har bestilt inn litt deler.

Blendeplater til swirflaps er bestilt så får man vekk det hodebryet.

Nyrer, type svarte er på vei, mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det vil se ut.

Ellers holder jeg på med litt feilsøking fordi bilen bruker litt for mye drivstoff. Ligger gjennomsnittlig på rundt en liter mila. Ned på 0.9/0.87 på langkjøring er jeg heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...