E61525DAT Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Takk Reef89. da er det bare masse lesing. Og så oppdaterte jeg førstepost med utstyrsliste fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Ingen årsak det Ja det er mye lesing. En veldig nyttig side vist du skal belage deg på koding osv. så kan du registrere deg her: www.bmwcoding.com ..der får du svar på alt og det ligger mye greit info. der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Da har bilen vært inne for å skifte kupevifte og fikse ledningsnett i bakluke. Selve glassdelen på luka ville ikke opp. Kjenner at det lønnet seg å kjøpe fra forhandler. så da er 2 av de vanlige feilene fikset. Neste jeg tenkte på er swirlflapsene. Hva anbefales å gjøre der? Bare blende eller bytte til bedre/forsterket? Tips til plasser det er greit å handle dette? Også har jeg bestilt inn komplett LED-lys hvit til interiør og skiltlys. Har også bestil inn LED til angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Da har jeg fått tak i m-sport dempere og fjærer fremme, samt kuleledd bak. Gleder meg til å den litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Da har jeg fått tak i m-sport dempere og fjærer fremme, samt kuleledd bak. Gleder meg til å den litt lavere. Det blir nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Da er de på vei i posten! lite updates her siden jeg er på sykehus med minstemann som kom på fredag. Travelt med to unger. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Da har jeg fått hentet demperene og kuleleddene! Noe spesielt å tenke på når jeg monterer? Bak, er det bare å lage stagene 15-20mm kortere enn org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Uten at jeg helt husker det, lurer jeg på om 1cm på staget tilsvarer 3cm senking, så begynn litt forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Ok, godt å vite. Er det noe å tenke på fremme når jeg monterer/demonterer? Ny pakke! Bestilte navi dvd for 2014. Skal bli morsomt å se om noen av de nye veiene i distriktet er med. Og så lurte jeg på en ny ting. Når man skal kansellere en rute. Hva gjør man da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Er du i samme distrikt som meg, er isåfall den nye tunellen under Karmsundet med? Jeg vet ikke helt hva du mener med å tenke på fremme, men om det er fjærene/demperene du mener så er det rimelig rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Er du i samme distrikt som meg, er isåfall den nye tunellen under Karmsundet med? Jeg vet ikke helt hva du mener med å tenke på fremme, men om det er fjærene/demperene du mener så er det rimelig rett frem. Bor i Sandnes, Rogaland og lurte om nye ting her som Solasplitten og sånt er med. ville ikke helt funke, så må se om jeg gjør noe galt. Ja, var fremme ja. Rett frem, det høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Da har jeg fått testet den nye cden. Virker rart for det er bare hovedveiene som vises. Har noen vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Fant ut hva som var galt. Han som lagte cdene hadde skreve feil på cd nummer, så alt funker veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Ikke så mye som skjer her, men har bestilt inn litt deler. Blendeplater til swirflaps er bestilt så får man vekk det hodebryet. Nyrer, type svarte er på vei, mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det vil se ut. Ellers holder jeg på med litt feilsøking fordi bilen bruker litt for mye drivstoff. Ligger gjennomsnittlig på rundt en liter mila. Ned på 0.9/0.87 på langkjøring er jeg heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Siden jeg har holdt på med bilpleie ganske lenge fikk bilen min et lag med favorittvoksen min i kveld, ENGEL av Blankbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå