Gå til innhold

Hi Fi

Anbefalte innlegg

676 er det neste skrittet over standard. Det innebærer på touring ihvertfall, 4 høyttalere i dørene foran. 2 høyttalere i taket bak. Og 2 bass i gulvet under hvert forsete.

Men det er noen her inne som kan alt om dette, svært godt. Feks Saltkjelen og awt. Det er andre å, men jeg husket ikke hvem det var nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor står det "utvidet hi fi-pakke" i kode-lista om det bare er standard stereo? Og er dette noe tess, eller bare "ræl". Har hatt E53 og E61 med "Business-stereo", og det var jaggu ikke rare greiene.

Fulgte forresten ditt råd Saltkjelen og kjøpte F01 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 676 er et meget fint stereoanlegg, men sammenliknet med 677 når det naturligvis ikke så langt opp. Hvorfor det står som "utvidet" pakke er jeg ikke sikker på, men en så dyr bil (startpris fra èn million kroner) kan ikke ha noe dårligere enn dette. Det er nok litt av grunnen til at BMW har utrustet F01 med dette anlegget. Når det gjelder standardanlegget i BMW er dette en katastrofe og et kapittel for seg selv.

Gromt med F01 og gratulerer så mye. Hva slags motorisering gikk du for? Jeg regner med at vi får se noen skikkelige bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, da kan jeg slappe litt av. :-)

Gikk for en 09 730. Sophist-grå med det aller meste av utstyr bortsett fra media bak i bilen. Skal inn med den nå til uken for å få rutene tonet og chrome-listene rundt vinduene foliert sort. Så kommer nok noen bilder etterkvært. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 676 i min og jeg mener det fungerer helt greit. Jeg behøver ikke mer lyd. Når det er sagt, hadde jeg hatt denne bilen og anlegg for 10-12 år siden (18-20 år) så ville jeg nok hatt noe mer :P

Gratulerer med en flott bil forresten, ser frem til bilder jeg òg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

gammel post men spør jeg da jeg også er usikker og har ikke funnet et 100% sikkert svar :P 

Når jeg ser i utstyrsbeskrivelsen for 676 så står det at det er en 6 kanals forsterker og 10 høytalere. Gjelder det touring også ? Fordeling infølge bmw er slik: 

2stk tweeters front, 2 mid range front, 2 bass front, 2 tweeters i taket bak sammen med 2 mid range. Stemmer dette ? Har ikke åpnet dekslene i taket for å se.. 

Skal nemlig innom bilradiospes imorgen å kanskje handle litt oppgradering :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...