ogee1 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Det ser ut som det varierer en del fra bil til bil hva de tåler av hjul før det subber. På min subber de originale 8.0x18 med 225 bak når jeg bruker 10mm spacer. Senk må til på 19-tommere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Vurderer slike felger som dette (18"). Prøvekjørte denne på Bavaria Haugesund før jeg kjøpte min. Syns de passer ganske bra på 1-serieEdit: Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg hadde 255/30-19 bak på min 1-serie.. (225/35-19 forran) Ingen problem med subbing der. Har de felgene fremdeles, men lakken er begynt å flasse litt i kanten , så de ligger bare lagret i påvente av bedre tider siden jeg ikke orker å legge ut mere på de etter å ha byttet ytterringer for mange tusen kroner.. Superstar felger, så det er gode felger.. Selger de om noen byr 10tusen, men de trenger pleie av noen som gidder å lakke senteret for at de skal se skikkelig bra ut (ytterringene i Chrome er bra). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Er ikke helt det jeg ser etter, men er jo bra at 19 går fint da! Edit: Kan også være interessert i BBS LM Replica Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Hei tar opp denne tråden igjen jeg Driver å leter etter felger til E87en med M-Sport understell så da lurer jeg på følgende.. Tror dere det hadde funket med: 225/35-19 ET35 foran og 255/30-19 ET46 bak Virker som fra de tidligere postene her at de bak bør gå, men er veldig usikker på de foran :S Endret Desember 2, 2014 av Snoop Dogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Hvor bred er felgen? Om den er 8" vil jeg tro det går, men om den er bredere tror jeg du kan slite litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 8,5 foran og 9,5 bak :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Bak går det nok greit, men du kan få problemer foran. Jeg har 8,5 et40 foran, og det er litt ekstra plass, men vet ikke om det er så "mye". Snoop Dogg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå