Gsm Man Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 (endret) Pga det nye EU regulativet så lyser ikke baklysene midt på dagen, dette ser ikke bra ut i mine øyne OG det er småskummelt når man kjører rundt i fullt dagslys med hekken full av snø og sludd... Noen som vet hvordan å få baklysene til å lyse så lenge tenning er på ? har vi ett verkstetd som har gjort dette ? Endret Februar 21, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregler!
NA Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Det er nok bare en smal programeringssak som du får gjort f.eks hos forhandler.
Walkabout Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Har også sett F10/11 hvor de ikke gjør det. Heldigvis gjør de det på min, som er tyskimportert. Noen som vet når denne endringen kom? Som nevnt over her, regner jeg med at dette er smal sak å kode hos Bavaria. Gsm Man reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Jeg mins å huske at endringen kom på 2012 modellene av F10/F11 (eller alle BMW´er for den saks skyld). Det er en smal sak å få kodet slik at baklysene lyser med DRL. Gsm Man reagerte på dette 1
Gsm Man Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Skrevet Februar 20, 2014 Det er nok bare en smal programeringssak som du får gjort f.eks hos forhandler. har snakket med stenshagen og en produktspesialist der, standard svaret der at dette gjør vi ikke. i mitt hodet er ikke det godt nok.
Gsm Man Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Skrevet Februar 20, 2014 Jeg mins å huske at endringen kom på 2012 modellene av F10/F11 (eller alle BMW´er for den saks skyld). Det er en smal sak å få kodet slik at baklysene lyser med DRL. Smal sak høres bra ut - forslag til hvor å henvende meg å få det utført ?
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2014 Skrevet Februar 20, 2014 Alle verksteder som har et diagnoseapparat for BMW skal kunne utføre dette. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men bor du i Oslo-omegn kan det jo være at SweetBMW kan gjøre jobben for deg for et lite kontantvederlag?
Lasso1975 Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Merkelig ikke Stenshagen/Bilia gjør dette.. Jeg er også intr. i dette.. Skal selv sjekke det ut (igjen) hos Stenshagen.
Gsm Man Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Skrevet Februar 21, 2014 Sweet BMW sier du, hvem / hvor er dette?
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Jeg synes det er rart om BMW forhandlerene ikke ønsker å utføre dette. Her kommer du i kontakt med "SweetBMW".
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Kan ikke kode for deg dessverre. Har ikke esys oppe og går for f modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå