galekz Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Hei! Da har jeg gått til innkjøp av en 2001 E39 525d. Bilen er i topp teknisk stand men har noen skjønnhetsfeil. Bilen har alt av det viktigste utstyret som M-sport interiør,takluke,navi pro, stor kjørecomp, cruise controll osv. Planene for bilen er: Hellakkering Full M-Pakke Shadowline Lakke taktrekket sort CSL-Leppe Org Vinge bak Coilovers M5 Eksos 20" GS-Fighter Så langt har jeg fått montert shadowline,byttet alt av bremser på hele bilen ( Borret & Slisset ) montert coilovers, kjøpt felger og pusset opp lyktene rundt hele bilen. Så nå er det M-pakke og hellakkering som står for tur Legger ved noen dårlige bilder av det som er gjort, blir bedre bilder når bilen begynner å ta form! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Gratulerer med nydelig vogn riktige lykter også. Blir veldig bra dette når planene er kommet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Denne så jo flott ut. Blir fint med planene. Så veldig velholdt ut. Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Tusen takk for det! ja bilen blir bra når den blir ferdig, å det forhåpentligvis ganske raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Prøvde på sommerfelgene i går, å kan ikke si jeg ble missfornøyd. Gleder meg til å få på M-pakke osv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Dette ble veldig pent!! Men sikker på at du skal ha M-pakke? Hva med aerodynamic-leppe foran i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Takk for det Blir nok M-pakke og med denne leppen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Tok ett bilde sammen med en kollega i dag samt noen dårlige interiør-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Grom bil!Hvordan var det og skifte til shadowline lister? Og hvor fant du den leppen til m fangeren:)?Synes forøvrig bilen kler best facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Må si at M fangeren er finere uten den leppa. Men hver sin smak selvfølgelig RS-Heggem og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Takk for det! Har du plast-verktøy så går jobben fint, det er 2 skruer på bakdørene som du må være OBS på Alle E39 har kun M-fanger eller den "standard" leppa alle bruker. Tenkte å prøve denne nå, å om jeg ikke blir fornøyd så tar jeg den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Tenkte på vinduslister:) Var grei den leppa. Aldri sett den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Ja tenkte på vinduslistene, det er 2 skruer bak på bakdørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Vinduslistene er vel på bil:p? Hvor fikk du tak i shadowline da:)? Er redd jeg bøyer lister når jeg skal demontere:p Men gjør seg mye med shadowline:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Står på dørene også Kjøpte de brukt av en kompis. Bruk riktig verktøy så går det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå