Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fått mangel lapp på E39n og skal bestille deler. men det er jo 100 forskjellige navn på alle de forskjellige delene.

det jeg igrunn trenger er komplett forstillings sett, men Schmiedemann er ikke smarte nok til og ha ett ferdig sett klart så man enkelt kan kjøpe.

tenker igrunn og overhale hele forstillingen når jeg først er igang og skrur der så går den nok gjennom neste eu kontroll også uten store problemer.

1780214_10153853432015564_1586595392_o.j

ser på schmiedemann at det har både Casterstag og Stræbearm, er ikke dette egentlig det samme eller trenger jeg 2 av hver (Begge sider)?

Skrevet

Om noen vet om en side som faktisk har ett komplett sett av _GOD_ kvalitet for en fear pris kan dere gjerne sende en link. ser at schmiedmann har flere av samme deler med forskjellige rare navn... utrolig irriterenes at de ikke har ett komplett HD sett liggende klar til kjøp..

Skrevet

Bruk delekatalogen til gsbildeler.no og lim inn delenummer direkte i handlekurven på koed.no. Da får du opp originaldeler OG alternativer av samme del. Kan kjøpe alt av gs, men koed er billigst :)

Edit: Er ikke bare bare å finne komplett sett, med mindre du skal ha powerflex set o.l. Men veldig lett å finne de med tegningene foran deg.

Er ikke alltid koed lister merket på Alternative deler, men har fått mye Meyle HD. Kan alternativ chatte med de på dagtid. Veldig behjelpelige :) Ebay har også litt Meyle HD.

Skrevet

har klart og sote sammen en liste på schmiedmann. Meyle HD stræbearm og stabstag er Meyle HD. eneste HD produktene jeg fant til forstilling der. prisen var 4500kr. er det fornuftig eller dyrt?

Skrevet

har klart og sote sammen en liste på schmiedmann. Meyle HD stræbearm og stabstag er Meyle HD. eneste HD produktene jeg fant til forstilling der. prisen var 4500kr. er det fornuftig eller dyrt?

Søk litt rundt om schiedmann, folk flest må purre flere ganger og får skjelden delene før 1-2 måneder.

Delenummerene er jo like, bare å lime inn på koed.no og sammenligne.

Skrevet

Ikke(!) kjøp sett til 1000,- osv på ebay, det er bare dritt og ikke vært frakta engang! Har selv prøvd det, casterstaget var FULLSTENDIG gåent etter et halvt år!

Kan varmt anbefale www.car-parts24.com, de selger lemforder, trekker fra tysk moms (når du har logget inn på siden), og det koster €40 å sende uansett hva du kjøper.

Har kjøpt mye deler der, blant annet alt i understellet. Kjøpte deler fornca 14000,- inkl frakt og moms for et par år siden, tilsvarende ordre fra GS var rundt 35000,-.

Er vel snart 2 år siden jeg byttet alle stag, fortsatt tight og fin.

Og de sender med dhl, så det tar ikke mer en ca ei uke før delene er her. :) Og de har god kundeservice!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Skrevet

Lemförder er knallbra greier! Spør alltid etter dette merket når jeg kjøper deler til godbilen, evt. originaldeler dersom de er fornuftig priset. Noen ganger er det snodig nok billigere å kjøpe fra BMW enn fra ettermarkedsleverandørene.

På sliteren kjøper jeg som regel alternativ/billig vare. Det har variert litt hva slags merker jeg har fått fra Koed der, aldri fra velkjent fabrikat men kvaliteten er god nok. Tror de kjøper inn etter anbudssystem, der de får det billigst.

Koed er som regel billigst på originaldeler. Et eks. er regulatoren jeg nylig har byttet. Originalvare:

BMW 3100,-

GS 1650,-

Koed 1500,-

Skrevet

Når det gjelder regulatoren som du Odd-M kjøpte, for meg ville GS sin kostet 50 kr mer (vet ikke om du bor nær koed ognkan slippe frakt) en koed inkl frakt på begge. Koed tar jo nesten 200 i frakt, gs tar 90. Jeg har handlet mye deler frs gs pga de blir billigere totalt. Men det er selvsagt ikke slik på alle type deler. :)

Hadde vertfall ikke stusset over og bestilt fra tyskland, like enkelt som å handle i norge. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...