Gå til innhold

Air-ride tråden! Vis frem bil, setup, diskuter!


fanqua
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd alt muli her... Prøvd å justere opp å ned 1,5cm ved å

Skru på Den "hylsa" som nedre feste er på. Også sjekket jeg om det gikk

Ann å Justere gjengene lissom ut å

Inn av belgen å det gikk faktisk bak alikevell men justerte 1,5 ut å da har jeg nesten 70 igjen på

Måleren når bilen har nådd laveste punkt... Å heiser jeg den så ble Bilen høyere som jeg trodde... Så enten er det noe jeg ikke har prøvd ellers er det totalt bortkastet å kjøpe sett med forskjellige belger forran og bak med mulighet for å Lagre høyder ... Jævlig irriterende når det kosta 3 eller 4 tusen Ekstra for å ha det. Så nå setter jeg den tilbake i den høyden jeg hadde også får jeg heller justere hver gang jeg skal kjøre da :( Forbanna irriterende... Men er da ikke bare jeg som har dette så

Må Være en el annen måte man skal få det til å funke på ... Har mailet både airforce å k sport for det er akkurat samme så får se hva di sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å skjønne hva du mener, både pga at du plutselig hopper en linje ned, og fpr at jeg ikke vet nøyaktig hvordan justeringsmuligehtene dine er bak. Litt enklere å forstå hvis du poster et bilde.

 

Hva mener du med at du ikke kan lagre høyder bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av bak... Det går Ann å

Justere gjengene ut av belgen også. Prøvde det istad... 1,5cm ut

Men når jeg kjørte bilen i bånn da så kom det er slags dunk... Demperen som bånner?

Å ble 70psi igjen istedenfor ca 40 så ble

Bare værre egentlig... Men justerer jeg den

Lavere ved å Skru hylsa med skruefeste nedover så ble bilen høyere på

Laveste punkt å Justerer jeg den oppover så blir bilen lavere men fortsatt samme problem...

Det som er problemet tror jeg er at jeg må lissom

Fylle veldig mye luft før den rører på

Seg bak... Feks 70psi...Men når den rører på

Seg å løfter seg litt så "detter" trykket ned til 80 å på 100 er den på maks høyde...

Kom på jeg har jo hatt av diverse stag forran å det bakerste bak, å dermed strammet det til når

Bilen har vært gjekket opp... Kan det være at den "henger fast" i foringa... En kamerat sa det hadde vært lurt å hatt den på 4 søyler å løsnet disse staga å strammet til i Kjørehøyde isteden. Så di slipper bli

Belastet veldig mye som di gjør nå. Jeg får lagret trykk men viss jeg lagrer 74psi bak feks da så går den bare opp bittebittelitt fra bånn. Å går jeg fra topp å ned så blir Den kjempehøy

post-48064-0-59009300-1393961845_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet litt igjen... Kom på at jeg hadde satt ned farta bak siden den går mye raskere bak enn forran men det hadde ingenting å si. Man kan jo lagre en høyde på tenningsstrøm som jeg har koblet på lysa... Å inne i setup menyen helt nederst så står det "done"... For å lissom gå tilbake å da skal den heise seg til den høyden som er lagret på Lysa. Viss jeg trykker der eller skrur på Lysa så Går bilen opp i riktig høyde... Med en vanlig sviiiiiiisj lyd... Men trykker jeg på Kontrollen så går den ikke opp Bak å det kommer mange små Smell i utluftinga... Vet ikke om det kan være kontrollen som er hele problemet? Prøvde med den andre kontrollen også men samme problemet der... Bare veldig rart at det funker når Man trykker på Done eller skrur på lysa... Jeg kan lagre hvem som helst høyde på lysa å Da virker det på lysbryteren å "done" i Menyen. Men kontrollen har jo vært helt på trynet fra starten av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Er på utkikk etter ny tank, noen som vet hvor man kan finne til en hyggelig pris? :) er grei pris på Bagriders, men er jo det dobbelte i frakt :(

du prata om å justere høyden lavere sånn at Kjørehøyden ble lik men med høyere trykk siden bilen la seg over i svingene... Fikk du testet det? Funket det? Hva slags trykk har du i Kjørehøyde? Når jeg har den i cruisehøyde på motorveien har jeg 88 i trykk bak og 38 forran men ved sving bak så legger den seg over... Men syns ikke 88 er så lite trykk akkurat? :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte med 110psi på belgene bak me 4cm løft fra bunn av. Det er ikke et spesielt bra design på de "sleeved bags".

 

Nå har jeg kjøpt nye belger bak og har rundt 70psi med samme løft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte med 110psi på belgene bak me 4cm løft fra bunn av. Det er ikke et spesielt bra design på de "sleeved bags".

Nå har jeg kjøpt nye belger bak og har rundt 70psi med samme løft.

Okay... Men hvor mye trykk er egentlig sunt å kjøre med i belgene? 4cm løft fra bunn er ikke mye vel...? Liker det sånn det er nå

Med tanke på at jeg kan slippe

Den helt ut når den står flatt uten å tenke på

Felgene skal gå i kanten. Senker jeg den for å få mere trykk i Kjørehøyde så

Må jeg passe på Det når Den skal senkes ned :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...