Gå til innhold

Air-ride tråden! Vis frem bil, setup, diskuter!


fanqua
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har stått å leika meg litt med kontrollen Idag for å bare prøve å lagre noen høyder... Men bak så stiller ikke bilen seg i den høyden jeg har lagret... Men så la jeg merke til at når jeg kjører bilen i bånn... Når den er på det laveste punktet bak så kan jeg ennå slippe ut 40psi eller hva kontrollen er oppgit i uten at den blir lavere... Vil det si jeg må heise den litt? Å det vil ikke påvirke nedre punkt? Heiset den 1,5cm istad før jeg prøvde dette fordi den ble for lav bak. Er ganske perfekt på laveste punkt nå tror jeg men som sagt så er det fortsatt igjen ca 40psi på kontrollen jeg kan slippe ut uten at den blir lavere. Forran er det også samme men der er det bare 15 igjen ca. Det samme gjelder på toppen egentlig. Kan heise den til Maks høyde men kan ennå putte i ca 40 bak å 15 forran uten at den blir høyere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at demperene dine bunner og at bilen står på bumpstops når du har 40psi igjen. Du har samme design bak som meg (sleeve) og de krever en del trykk før de løfter, kontra designet som er foran (double bellow). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... Så ingenting å få gjort med det? Di lagrede kjørehøydene er ubrukelig nå. Løfter seg nesten ikke bak... Skal prøve å heise den bak for å se men redd at da blir den høyere når den er i bånn kanskje :/

Du har vell lagrede høyder du å? Samme problemet på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... Så ingenting å få gjort med det? Di lagrede kjørehøydene er ubrukelig nå. Løfter seg nesten ikke bak... Skal prøve å heise den bak for å se men redd at da blir den høyere når den er i bånn kanskje :/

Du har vell lagrede høyder du å? Samme problemet på din?

 

Nå vet ikke jeg om du kan justere kun belgen eller om alt går i ett, så det er vanskelig å svare på. Men hvis du kun justerer belgen kan du jo prøve å heve den litt og se hva som skjer. Men ser ikke problemet med at det er 40psi der.

Jeg har lagrede høyder ja, men på min er det sensorene som registrerer høyden, ikke trykket. Belgen min er for seg selv og ikke utenpå demper, så min har bare 2-5psi når den er i bunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om du kan justere kun belgen eller om alt går i ett, så det er vanskelig å svare på. Men hvis du kun justerer belgen kan du jo prøve å heve den litt og se hva som skjer. Men ser ikke problemet med at det er 40psi der.

Jeg har lagrede høyder ja, men på min er det sensorene som registrerer høyden, ikke trykket. Belgen min er for seg selv og ikke utenpå demper, så min har bare 2-5psi når den er i bunn.

Ja stemmer...

Da slipper jo du det :P... Nei belgen sitter i toppen å jeg justerer nede for å si det sånn... Men kan være at demperene er i bånn før belgen er tom kanskje... Prøver å heise den imorgen å se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddi å prøvd å

Heise Den ennå... Jeg heiset den jo 1,5cm igår å

Da ble laveste punkt 1,5cm høyere heiser jeg mere så Heiser den seg nok ennå Mer på laveste punkt... Men er jo for dumt om

Man ikke skal få dette til å virke... Er jo derfor jeg kjøpte performance kitet, for å kunne ha lagrede høyder. Ser Daniel har samme belger forran a bak så har nok ikke det problemet heller. Samme med fanqua.

Dere har kanskje Samme mengde luft forran å bak når Den Er i Kjørehøyde? Det får ikke jeg...

Men om jeg kunne Justert selve demperen lenger ut av belgen så tror du det hadde blitt annerledes? Det er jo en strammeskrue oppmot belgen men prøvde justere der når jeg monterte å var bare bittebittelitt det gikk Ann å justere der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for jeg tror jeg skal prøve å ha egen ventil til hvert hjul. Også heller styre dem parallelt... For min har en tendens til å legge seg over i svingene, og lurer på om det kommer av at trykket forskyver seg :/ Eventuelt justere sånn at det er høyere trykk på en lavere høyde :)

Hvordan får du gjort det? Med høyere trykk på

Lavere høyde? Justerer bare laveste punkt ned da eller? Vet du om Det skal Være mulig å

Justere demperen lenger opp eller ut av belgen lissom? Gjerne les om problemet mitt å se om du Har noen tips. Med Tanke på Eventuelt krenging på Min så Er det jo Positivt Med Mye Luft på lav høyde men... Vil gjerne får brukt ferdig innstilte høyder når jeg har betalt for det. Hvor

Mye Trykk Har Dere i Kjørehøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...