APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hahaha, wimpy da.. E38 er et mer comfortabelt, samt fetere karosseri enn E65 Du er bare ikke enig i noen ting nå som du kjører miata D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Serr?! Hahaha, det var jo ikke en km i lengde engang??? Hahaha Sent from my C6903 using Tapatalk Gvarv i Telemark altså? Er ikke det ganske stort da? TheMaa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Nå snakker jeg om selve Gvarv sentrum...det ække stort...haha Miataen kjører fra den feite tunge sjuern din mister APE-dersen!!! Shattered, FredrikE24 og APedersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Jeg har tittet litt på Ebay, og nettet men tenkte kanskje dere har noen erfaringer. Produktet det gjelder er "kasett med aux-kabel". Vet noen hvilke som er bra? Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Har prøvd den fra Clas Ohlson, og den skal visst fungere bra Men er vel ikke top notch i kvaliteten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Er ikke noe å bruke penger på. Dårlig lydkvalitet uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Hmm, kanskje jeg kan bruke det som en midlertidig løsning. Får svinge innom clas ohlson i morgen. Takk for innspill gutta Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Fungerer jo som midlertidig løsning, men er litt dårlig lydkvalitet ja hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Er det lov med US-blinks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ikke i norge. Men er få som bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Okei, takk ^^. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Og de nye bilene som har markeringslys foran/"US-blink" originalt, er typegodkjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hmm, kanskje jeg kan bruke det som en midlertidig løsning. Får svinge innom clas ohlson i morgen. Takk for innspill gutta :)Sent from my C6903 using Tapatalk På min e38 loddet jeg inn en aux kabel på kabelen til cd veksler. Så nå kan jeg høre på Spotify med tlf. Funker fett. Må dog ha en cd i veksleren og late som at den spilles Har lagt slik at jeg kan kople sammen 2ledninger så hører jeg på cdveksler istedet om jeg vil. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Om det hadde vært cd veksler da, har kassettspiller foran, ingen cd veksler bak Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Nøkkelen min fungerer ikke, for jeg antar at det er fjernstyrt sentrallås på den. Bare å bytte batteri? Den er også ganske slitt, kan man bytte sånn uten mye arbeid/koding og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå