Haug530D Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Er det nærliggende og tro at venstre Abs føler bak er gåen da? Det som skjedde var at jeg var på tur til Haugesund og da jeg kom opp fra Bømlafjord tunellen begynnte så jeg plutselig at speedometeret viste kun 40km/t etter nærmere ettersyn så fungerte heller ikke turteller og forbruksmåler samt at ABS lampen og den lampen i midten av dashen var tennt. Kom frem til Haugesund og kjøpte en ABS sensor for bakhjul etter å ha lest kjappt på nettet på telefonen om problemet. Når vi skulle kjøre hjem fra Haugesund fungerte alt igjen, helt til jeg hadde kjørt gjennom tunellen igjen. Skal se på det i morgen, det er litt mørkt ute nå. Jeg har også skiftet hjullager, bremseskjold, bremseskiver, klosser og band bak på begge sider for ett par uker siden, kan jeg ha kommet borti noe da muligens?
Otis Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Det er vel mest sannsynlig sensor om du ikke har skiftet den før da?
Otis Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Men jeg kan jo si det slik. Mine sensorer bak var original på min e39. Stått på i 270kkm. Så ble hele bakstillingen demontert og skiftet en masse deler på. Og innen 6 mnd etter det, så gikk begge sensorene bak i stykker.
Haug530D Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Får håpe jeg har flaks og at det kun er den ene bak, typisk min uflaks, skal på Eu-Kontroll på tirsdag.
Haug530D Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Hadde helt glemmt ut denne, det kom seg når jeg fikk en ny ABS føler ikke hatt noe mer tull nå
Bimmerlorris Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 La være å kjøre gjennom den tunellen igjen He he he
Haug530D Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 La være å kjøre gjennom den tunellen igjen He he he Er desverre nødt til det, eller hver gang madammen finner ut hun må innom H&M og Sparkjøp osv... Bimmerlorris reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå