Gå til innhold

Speedometer og turteller lever sitt eget liv. Løst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nærliggende og tro at venstre Abs føler bak er gåen da? 

Det som skjedde var at jeg var på tur til Haugesund og da jeg kom opp fra Bømlafjord tunellen begynnte så jeg plutselig at speedometeret viste kun 40km/t etter nærmere ettersyn så fungerte heller ikke turteller og forbruksmåler samt at ABS lampen og den lampen i midten av dashen var tennt.

Kom frem til Haugesund og kjøpte en ABS sensor for bakhjul etter å ha lest kjappt på nettet på telefonen om problemet.

Når vi skulle kjøre hjem fra Haugesund fungerte alt igjen, helt til jeg hadde kjørt gjennom tunellen igjen.

Skal se på det i morgen, det er litt mørkt ute nå.

Jeg har også skiftet hjullager, bremseskjold, bremseskiver, klosser og band bak på begge sider for ett par uker siden, kan jeg ha kommet borti noe da muligens?

Skrevet

Men jeg kan jo si det slik. Mine sensorer bak var original på min e39. Stått på i 270kkm. Så ble hele bakstillingen demontert og skiftet en masse deler på. Og innen 6 mnd etter det, så gikk begge sensorene bak i stykker.

Skrevet

Får håpe jeg har flaks og at det kun er den ene bak, typisk min uflaks, skal på Eu-Kontroll på tirsdag. :(

• 2 weeks later...
Skrevet

La være å kjøre gjennom den tunellen igjen ;-) He he he =;

Er desverre nødt til det, eller hver gang madammen finner ut hun må innom H&M og Sparkjøp osv...  :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...