Peak Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Hva er en enkel guide for å fikse dette issuet? Hvilke midler bør brukes? Lest litt om Metall Polish fra AutoGlym, men fungerer dette kun på plastikk? Eller vil det ha samme effekt på lykter laget av glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Tror det er glass lykter. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Veldig vanskelig å si, men skader jo selvsagt ikke å forsøke med tannkrem. Jeg vet derimot at Metal Polish'en fra AutoGlym er noe sterkere og inneholder kraftigere slipemidler... Ingen som har gjort dette før altså? Skal snart på med Lamin-X så ville vært fint fått gjorde dette på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Tror det er glass lykter. ? Det der er plast. Er rimelig enkelt å polere opp plastlykter så de ser nye ut igjen. Men glass er verre. Å bruke poleringsmaskin kan gå, men gir neppe noe superresultat vil jeg tro. Glass er rimelig hard materiale å polere opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Til hvilken bil? Får jo kjøpt nye glass til endel biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Bilen er en e36 med ZKW lykter. Klar over at man kan kjøpe nye glass som i og for seg ikke koster all hverden, men derimot er det litt mer jobb. Lyktene er ikke så ille at det er noe krise, men dersom det hadde fantes en enkel fix for dette her, slik som i videoen over hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Hva med AutoSol sin Metall Polish på tube? Denne skal jo polere, nettopp Metall? Glass er vel på ingen måte et mer solid material enn Metall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hva med AutoSol sin Metall Polish på tube? Denne skal jo polere, nettopp Metall? Glass er vel på ingen måte et mer solid material enn Metall? Det er ihvertfall mye vanskeligere å polere! Denne karen har gjort ett hederlig forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Takk for link! Men det så ut som det var mer jobb enn hva det er verdt å kjøpe nye. Jeg forsøkte idag med et kit fra Turtle, det fulgte med 4 forskjellig sandpapir, et poleringsmiddel og en slags rensespray. Det hjalp vel kanskje noe, men resultatet burde ha blitt langt bedre, i følge esken og bruksanvisningen skulle kittet fungere på "Glass headlights". Jeg setter det "prosjektet" på vent en stund og beholder lyktene som de er (lang i fra ille) og kjøper nye glass nærmere sommeren. Så mye grus og pigger som flyr rundt i luften nå, lever vel ikke lenge før de er likedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Maskin å rubbing Så Blir Det mye Bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå