ahj Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Bunp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Bump, satt ned pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Passer de på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Passer de på E39? Da må du nok øke senteret fra 72,6 til det E39 har og space tror jeg. Jeg vet ikke hvilke ET E39 må ha for at det skal passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Tror det er 74,2 eller noe sånt. Men hva skal du ha for dem og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Tror det er 74,2 eller noe sånt. Men hva skal du ha for dem og hvor holder du til? Har dem til 2k, men send meg et bud på PM. Holder til ved Lillestrøm, kan møte deg på midten på hvis det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Ikke for å ødelegge for salget, men tenker du å ha de der på E39 må du belage deg på å både bore opp senter samt gå til innkjøp av spacere. Noe som ikke er direkte billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Ikke for å ødelegge for salget, men tenker du å ha de der på E39 må du belage deg på å både bore opp senter samt gå til innkjøp av spacere. Noe som ikke er direkte billig. Akkurat det jeg har skrevet lenger oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Nja, tror egentlig jeg står over, jeg. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Nja, tror egentlig jeg står over, jeg. Beklager Null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå