Gå til innhold

BMW E60/61 "CIC" "CCC Pro 8,8inch" Dension Smartlink.

Dension Smartlink  

6 stemmer

1. 1. Liker du det du ser?

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg er en "Beta" tester av Dension Smartlink, og har nylig  installert uniten i bilen min.

Dension Smartlink er ikke på markedet enda, men den er ikke langt vekke fra butikk hyllene.

På videoen nedenfor kan man se hvordan den fungerer i min BMW E61 CCC 8,8 pro navi.

Uniten bruker TV inngangen til å vise bilder på skjermen. Alt følger med i pakken for å instalere

og code bilen for at den skal fungere 100%.

Husk at dette er en Beta versjon og jeg har funnet noen bugs som jeg har meldt inn til Dension Teamet.

Jeg kommer ikke til å gå inn på disse nå da uniten ikke er for salg enda og Dension er på saken.

Jeg får heller komme tilbake til dette senere hvis det skulle være aktuelt. Derfor lager jeg bare en kort teaser

video slik at dere kan se den i bruk.

For dere som ikke greier å se youtube videoen.

https://mega.co.nz/#!SRFQ2BxK!khlHd83gsGmlo6csfb2R9P-8gkiSGEFPSOFDH0Z95RQ

Jeg kommer til å oppdetere denne etterhvert som ting begynner å falle på plass.

Jeg jobber med en DIY slik at det skal bli enkelt for alle å monteren denne.

Jeg er også villig til å motta og viderføre spørsmål til Dension om produktet hvis det skulle være nødvendig. I

såfall vil jeg samle opp en del spørsmål før jeg vidersender dem til Dension.

MvH Kali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E du offshore, du har sikkert utenlands IP eller lignende? Eg brukte ein sang som ikke var lovlig i alle land, så den blei blokka

i noen land. Welcome to the free world :P

Legge snart link slik at folk kan laste den ned. Men det er en ganske stor fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Sorry for sent svar her, har glemt ut denne posten da jeg ikke bruker smartlink lengre.

Selve uniten funker meget bra, men du MÅ har orginal software på Samsung tlf din for at det skal kunne

fungere. Da jeg rooter telefonen min og kjører custom rom så ble dette ikke aktuelt for meg.

På en CCC unit så kan man ikke kjøre full screen. Jeg vet desverre ikke hvordan det er med CIC.

Et annet problem jeg hadde var at det kom forstyrrelser i bildet da mobilen opdaterte seg på nettet, fikk

sms og telefonen ringte. Dette går nok ann å fikse med bedre kabling og plassering av uniten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...