Thomaz Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Dette skal gjøres på en compact... C O M P A C T ..... den ser ikke bra ut.... hahaha Jeg teipa belgen på min M3 med gaffa ! Funka som F det ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 nettop..kan man gjøre det på en M3.. så kan man gjøre det på en grompact.. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Fått deg ENDA en bil? Bytta du den i den andre E36'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Ser du ikke hva som skjedde med E36en? Den ble smadra og vraka...haha Nei denne er søplebilen...idag har den frakta 4stk sommerhjul i interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Jo, så det, men tenkte kanskje du tok med deg compact'en ut fra skrapa igjen da Hahah, hvordan gikk det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Hvordan det gikk?nei det gikk kjempefint! god plass i den siden man har kombiluke og baksetene legges ned..så var bare å kaste alt inn i den MEN! når jeg kasta siste felgen inn i bilen..så datt ene blinklyset ut foran...hahahahahah Så vi dytta den tilbake og satte på superlim Forresten..passer sedan lykter foran på compacten? hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Haha E36 sedan og compact er like, bortsett fra at compact'en ser ut som at den har blitt påkjørt av en lastebil. Skal passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 compact er søte da E3Sex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 compact er søte da Eller bare ikke! Jaja smak og behag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Tror alle er enige i at en compact er stygg fra...ja fra baksjermen og bakover... Men at den funker, og er billig som faen..vel..det kan også alle være enige om Da blir det oransje blinkere foran på denne... kanskje litt senk..men...tror ikke jeg gidder egentlig.. en bil som kan kjøre fort over hull i veien er egentlig ganske chill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Du som alltid har være 7 serie mann og nå har du to 3 serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 3+3=6, så neste bilen hans må bli en 1-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Fredrik90...jeg har ikke 2stk 3serier...Jeg har 1.5stk3 serie...hahaha Sjuere var biler jeg elsket... men 3erne er mer..leke/kaste/bruke biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 passer innvendig dørtrekk fra en sedan på en compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Er vel lengere dører på compact tror jeg Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå