wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Det var en dristig farge syns jeg. Kan virke som noe som er kult første fjorten dagene og etter det er man lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 I know...Men jeg blir ikke lei bling og sepåmeg-faktor...så tror ikke jeg skal bli lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Er det på 7ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Sjuern får ikke påmontert folie dyrere enn innkjøpsprisen...Er E klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hehe, så det nå... Burde vel sett det med engang haha. Kan bli spenstig det der Ser vel den cruise rundt her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Her var det mye bra biler. Kjøper du opp kupp for å selge videre? virker som du alltid har mange biler, som du alltid har fått til veldig bra pris. Den folien tror jeg derimot blir i meste laget, selv for deg Så den R8'n og E60 med chrome folie, så ikke veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Samme look som den E60 545i'en på modball har jo.. Syns den kledde det overraskende bra i virkeligheten. Satser på at dette her blir bra, Mafia-wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Ja kjøper og selger litt... men er mest for hobby...så lenge jeg går i null så er jeg happy Folien er spesiel...enten liker man effekten den gir, eller så hater man oppmerksomheten...jeg likern SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Woow, litt sykt ut fra bildet ja! Men det kan bli kult Blir vel ca som dette ja? Bare si fra om jeg skal fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Der var modball 545'en ja. Satan for en lyd det var i den bilen. Kjenner fremdeles at det kribler i ballene når jeg tenker på den med fullt pådrag igjennom gatene i Luxenbourg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Ja blir som de e60`ene ja... ouff..gleder meg til å råne rundt as....haha Lurer på å ha sort tak... sånn.."wannabe panorama" look...? Eller kjøre på med helrødt tak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 aiaiai dette blir spennende å se mer bilder av, ikke minst se deg kjøre med den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Ingen ser meg kjøre den lenger...skal sote rutene foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hadde lagra et bilde her om dagen av en noenlunde snarlik E60 Denne var i allefall tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå