Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil tippe det er GM5-modulen eller hva den nå heter. Styrer sentrallås osv. Kjent problem!

Må vel kodes om vis du får tak i en brukt også såvidt jeg vet. Ellers er det mange som tar på seg jobben å reparere den :)

Du skal forresten ha nød-tankåpning fra innsiden. Min har en grønn "wire-med-håndtak" på høyre siden i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2093081-01-330i-sedan-GM5-swap-with-used-unit

 

Står her at du bør sjekke sikring nr 49. Såvidt jeg kan se er de lik på alle E46, men forskjellige numre etter årstall osv. Så finner du en brukt med samme nr så er du ganske safe. Dog troooor jeg du må kode den til bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy dyrt loddeutstyr for å lodde ut et relè? Holder vel lenge med en tinnpumpe eller lisse sammen med en typ 20w bolt?

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Ikke spør meg, har ikke peiling på sånt jeg, vet bare det var et bittelite rele på et kretskort som ikke er særlig lett å lodde for en som ikke kan det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja...bor du der altså? Finnes det egentlig folk der oppe? Hva gjør dere på kveldene? I helgen? alltid lurt på det as... haha :P

 

Men ja...om du skal ha den, start på 60lapper... og slutt med budene på 65 :) da har du en meget god bil de neste årene!

Haha, ja det er vel en rundt 70.000 innbyggere her, nordens paris vettu :P

Vi gjør vel stort sett det som alle andre gjør i landet tror jeg? Skrur bil, drar på byen, jobber, følger isbjørner over veien etc ;)

Takk for gode tips :)

Er forresten blitt ganske fresh den merca di med folien på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du BBS hjul til merca? Kledde di mye bedre :)

 

 

Jo, men de var for brede..subbet bak i dumper..så enten måtte jeg heve bilen eller kutte litt på innpresset på felgen... dette er dog bare midlertidige felger..  blir no nye felger etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er vel en rundt 70.000 innbyggere her, nordens paris vettu :P

Vi gjør vel stort sett det som alle andre gjør i landet tror jeg? Skrur bil, drar på byen, jobber, følger isbjørner over veien etc ;)

Takk for gode tips :)

Er forresten blitt ganske fresh den merca di med folien på!

 

 

 

jeg vet det er isbjørner i nordnorge...dere vil bare ikke fortelle oss søringer om det... haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...