hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 nice =)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 hermanoo90 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Er nok meget vanskelig å legge en slik film perfekt! Syk syk farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Folien ser perfekt ut 3meter ifra bilen..kommer man innpå så ser man skjøting og ujevnheter i kanter etc... Men ja..folien er umulig å jobbe med... Han viste meg forskjell på kromfolien og vanlig 3m-folie... syk forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Skjønner Hvorfor tenkte jeg på deg når jeg så disse? http://www.ebay.com/itm/7-stickers-decals-illest-fatlace-canibeat-hellaflush-drift-JDM-Chrome-RED-B18-/251521609888?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a8fdb30a0&vxp=mtr Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 tjah..sikkert fordi du er forelska i meg og drømmer om meg og bilen min Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Har faktisk ikke hatt mareritt på flere år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Har faktisk ikke hatt mareritt på flere år MAn har ikke mareritt om man drømmer om Wicky :love: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Haha, der kom kommentaren Wimpy venta på Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 i kinda feel loved now <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 men ja... nå har jeg blitt lei av at panseret er stygt foliert...panseret er det første folk ser og det er ikke fint med flekking der...Så skal opp i helgen og fjerne folien og legge på ny... Men..usikker på om jeg skal foliere hele panseret i sort carbon eller samme kombo nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ta isåfall taket og svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Taket er allerede svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Stemmer, ser det nå Svart hadde sikkert blitt kult det, hva med svarte felger i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Usikker... synes felgene ser ålreite ut når de kjører..må få tatt noen rolling shots snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå