wicky124 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Tok ett flyttelass til Bergen i helgen... tur retur..1100km totalt...gikk ålreit det...Kjørte sammen med >Robkill her på forumet... E klassen funka knall, forbruk på 0.7 totalt... helt greit egentlig...siden den er 5000km over service, to av dysene lekker..20toms felger med feil rullemotstand... full lessa med flyttelass og 3 personer...i friskt driv til Bergen... Kjørte jo med Robkill med bmw som også skulle til bergen... Vi kjørte da friskt begge to... ved ustaoset la han seg forbi meg.. da hadde vi en skoda octavia mellom oss... På en rett strekke laj eg meg ut og kom meg forbi skodaen...plutselig var det en sort w204 mellom oss...kunne IKKE skjønne hvor den kom fra.. så kom rettstrekka igjen..jeg ga kickdown, la meg ut... akkurat da kom blålysene på i w204en.. kompisen min ble stoppet og ble fratatt førerkortet Jeg slapp unna heldigvis!!!! hadde de venta 30sek på å skru på lysene hadde de sikkert beslaglagt førerkortet mitt istedet Men han fikk lov til å kjøre videre til Bergen.. Så blei noen "turistbilder" på veien... Spørsmål til dere vikinger...åssen i all verden kan noen bo HER!? Er jo ingen veier opp dit??? I bergen ble vi møtt av tropisk storm... faen å det regna sidelengs!! ogja... bergen by kompinert med lav til og store felger...VELDIG dumt...subba og sleit overalt... virkelig elendig å kjøre midt i bergen sentrum med bil as... Søndag kjørte vi via lærdal og hjem...ble møtt av veiarbeid... sauer... regn..og rare mennesker på en bensinstasjon i verdal...tror jeg det var... Menmen..alt i alt gikk turen ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hoy, du ringte aldri å inviterte til kebab! Skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Blei aldri tid as..kom frem i 21tiden...så spiste vi bare i leiligheten, kom ut en tur i 02tiden i regnstormen, så var vi i sengs 04...opp tidlig, spise, og dra til Oslo igjen as..HATER byen din med tanke på bil og parkering as.... haha Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Jævlig kjipt for Robkill da.. Robkill og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Så ut som en fin tur tross at noen (Robkill?) mista lappen, det er surt Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Blei aldri tid as..kom frem i 21tiden...så spiste vi bare i leiligheten, kom ut en tur i 02tiden i regnstormen, så var vi i sengs 04...opp tidlig, spise, og dra til Oslo igjen as..HATER byen din med tanke på bil og parkering as.... haha Haha, må holde deg litt utenfor selve sentrum så går det fint Men ja bergen sentrum er fælt mtp bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ja var kjipt for Robkill ja... men men... den mercesivilen kom ut av intet as... som sagt..kunne godt ha vært meg da vi begge kjørte noe friskt tilt ider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Mye finere farge på Mercedesen nå, mer diskret også. Passet bilen veldig bra. ^^ Kjipt å miste lappen ass =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Liker diskret...jeg er tross alt voksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hmm.... kan diskuteres Shattered og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 sivilmerca var lojal mot merket og tok BMW`en istedenfor ja… ser du , det finnes entusiaster i politiet også! BMWførere er jo allment kjent for grisete kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 sivilmerca var lojal mot merket og tok BMW`en istedenfor ja… ser du , det finnes entusiaster i politiet også! BMWførere er jo allment kjent for grisete kjøring Har sikkert noe med at han i BMWen kjørte fortest, tviler på at UP plukker ut hvem de skal bøtelegge etter bilmerke Isåfall så lover jo det godt for meg, her kjører nemlig alle i UP med BMWer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 hehe robkill i bimmern hadde akkurat passert meg og skodaen... så han ble vel målt i den forbikjøringa...jeg la meg jo etter og passerte skodaen, men endte opp bak robkill og sivilbilen...akkurat da jeg gira ned og la meg ut så kom blålysene på....smatt rett inn igjen as... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Fine bilder. Men åssen i granskauen folk kan bo oppi den lia der kan en lure på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 NETTOP!!! Og det så ikke ut som en hytte eller no...ikke var det no veier opp dit heller... og det var alt for bratt og for mye skog til at det var en grusvei inn der... LAAAANGT fra nærmeste tettsted etc... nei...jeg gir opp...skjønner ikke åssen de har fått traktor opp der og planker og vinduer og driit..og hvorfor i all verden de bygget der i første omgang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå