Skulebollen Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Var kameratpris ja... Selve kollapsen sist var relatert til slitte skiver og klosser... selv om jeg bytta dem for ett år siden... Så regner med det er ett defekt stempel i kalippern som har ødelagt alt...klossene hadde detti av på innsiden... Men jeg må også bytte begge belger og dempere bak, nye dempere foran. 4 skiver og klosser, olje og filter på motor gir og diff... overhale 4stk dyser og fuelrailen med tilhørende pakninger og toppdekselpakning. Samt nye innstegslister og deksler i interiøret.... Blir en dyr høst...[/quote Må vel ut med mer enn 32000 for alt det der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Har handlet en del deler fra utlandet, og dermed spart en god del penger... Selve jobben skal han bare ha 5k for, da inkludert overhaling av alle dysene etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Aha. Ikke på verksted alså fortsatt dritbillig! Ring Bos og hør hva di skal ha for jobben ink. Deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Er du gal...en luftdemper fra BOS koster 8100kr.... Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Denne tråden har gått meg forbi! Men flotte bilder fra vår lille svipptur til Bergen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 hehe robkill i bimmern hadde akkurat passert meg og skodaen... så han ble vel målt i den forbikjøringa...jeg la meg jo etter og passerte skodaen, men endte opp bak robkill og sivilbilen...akkurat da jeg gira ned og la meg ut så kom blålysene på....smatt rett inn igjen as... haha Ene politimannen sa; Kompis av deg han i Mercedesen eller? Svaret han fikk var " Hæ? Mercedes?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 ahhaha vi stoppa jo rett etter at du ble bøsta...så tenkte jeg...fuck...hva om de kommer etter oss? Da var det bånn gass videre til møtepunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ene politimannen sa; Kompis av deg han i Mercedesen eller? Svaret han fikk var " Hæ? Mercedes?" Haha. Kjenner til det. Av en eller annen årsak føles det best å leke så dum som overhodet mulig om en blir stoppet. Om å gjøre å kunne minst mulig om bil og være dummest mulig noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Haha. Kjenner til det. Av en eller annen årsak føles det best å leke så dum som overhodet mulig om en blir stoppet. Om å gjøre å kunne minst mulig om bil og være dummest mulig Rart med det ja Ville ikke ha noen spørsmål som kunne sette Wicky i politiets søkelys, da jeg var ganske sikker på at de ikke hadde spurt om den bilen om de trodde alt var på stell. Ellers gikk det veldig greit for seg, dette skjedde jo temmelig langt fra Bergen! Men til tross for to til i bilen med førerkort fikk jeg lov til å kjøre videre Som politimannen sa " Det så ut til å gå greit for seg, og vi tror ikke du kommer til å gjøre noe alvorlig videre. Så da skal du i det minste få lov til å få en fin siste tur på 6mnd." Ganske takknemlig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 De hadde vel aldri trodd at vi kjente hverandre...sånn siden dere var 3 hvite og vi var 3 mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Helt til de hadde sett hvor ivrige dere var til å ta bilder av norsk natur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Brødrene mine har aldri vært på slik roadtrip...så ja..de tok jæææævla mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Er fremdeles litt sommer i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Husker dere min søte vakre nydelige E klasse coupe? Hun som jeg elsket mer enn alt på jord og aldri ville skade? Hun som jeg solgte og angret i all tid etter det? Hun som aldri fikk den kjærligheten hun fortjente og den kosen hun trengte? hun som var ett blikkfang? og så slik ut: Vel....hun tok sine siste omdreininger i helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Neeeeei! :'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå