Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Var kameratpris ja...

Selve kollapsen sist var relatert til slitte skiver og klosser... selv om jeg bytta dem for ett år siden... Så regner med det er ett defekt stempel i kalippern som har ødelagt alt...klossene hadde detti av på innsiden...

Men jeg må også bytte begge belger og dempere bak, nye dempere foran. 4 skiver og klosser, olje og filter på motor gir og diff... overhale 4stk dyser og fuelrailen med tilhørende pakninger og toppdekselpakning. Samt nye innstegslister og deksler i interiøret....

Blir en dyr høst...[/quote

Må vel ut med mer enn 32000 for alt det der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe robkill i bimmern hadde akkurat passert meg og skodaen... så han ble vel målt i den forbikjøringa...jeg la meg jo etter og passerte skodaen, men endte opp bak robkill og sivilbilen...akkurat da jeg gira ned og la meg ut så kom blålysene på....smatt rett inn igjen as... haha :P

Ene politimannen sa; Kompis av deg han i Mercedesen eller?  Svaret han fikk var " Hæ? Mercedes?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene politimannen sa; Kompis av deg han i Mercedesen eller? Svaret han fikk var " Hæ? Mercedes?"

Haha. Kjenner til det. Av en eller annen årsak føles det best å leke så dum som overhodet mulig om en blir stoppet. Om å gjøre å kunne minst mulig om bil og være dummest mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Kjenner til det. Av en eller annen årsak føles det best å leke så dum som overhodet mulig om en blir stoppet. Om å gjøre å kunne minst mulig om bil og være dummest mulig :P

Rart med det ja :P 

Ville ikke ha noen spørsmål som kunne sette Wicky i politiets søkelys, da jeg var ganske sikker på at de ikke hadde spurt om den bilen om de trodde alt var på stell. 

Ellers gikk det veldig greit for seg, dette skjedde jo temmelig langt fra Bergen! Men til tross for to til i bilen med førerkort fikk jeg lov til å kjøre videre :)  Som politimannen sa " Det så ut til å gå greit for seg, og vi tror ikke du kommer til å gjøre noe alvorlig videre. Så da skal du i det minste få lov til å få en fin siste tur på 6mnd."  Ganske takknemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Husker dere min søte vakre nydelige E klasse coupe? Hun som jeg elsket mer enn alt på jord og aldri ville skade? Hun som jeg solgte og angret i all tid etter det? Hun som aldri fikk den kjærligheten hun fortjente og den kosen hun trengte? hun som var ett blikkfang? og så slik ut:

 

64_1800231216_xl.jpg

 

 

 

 

 

Vel....hun tok sine siste omdreininger i helgen....

 

10451700_705524296190174_239478436060981

10710734_705524406190163_861209397379703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...