Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde å overtale han til å kjøpe F01...får ok biler til 350k...Men han ville ha femmer... 

 

Og ja... jeg sikler fremdeles på F01 ja...Men må prioritere litt annerledes... Egenkapitalen fra bilsalgene fra ifjor til nå fikk seg en knekk da jeg tapte en del kr på CLK med tanke på estimert salgspris... men egenkapitalen vokser daglig...og en Maserati står fremdeles øverst på ønskelista... Men blir nok BMW iløpet av året...hatt E klassen i 2år nå...på tide å selge den og få meg skamlav ubrukelig E38 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å overtale han til å kjøpe F01...får ok biler til 350k...Men han ville ha femmer... 

 

Og ja... jeg sikler fremdeles på F01 ja...Men må prioritere litt annerledes... Egenkapitalen fra bilsalgene fra ifjor til nå fikk seg en knekk da jeg tapte en del kr på CLK med tanke på estimert salgspris... men egenkapitalen vokser daglig...og en Maserati står fremdeles øverst på ønskelista... Men blir nok BMW iløpet av året...hatt E klassen i 2år nå...på tide å selge den og få meg skamlav ubrukelig E38 :P

Bare vent til nye G11 7-serie kommer så skal du se F01 priser som stuper, tror dette kommer til å bli seriøst mye bil for pengene i årene fremover. Jeg stemmer for Maserati om det ikke blir BMW igjen :P Synes forøvrig jeg hørte noe småskummel prat om Tesla igjen, kan da ikke kjøre batteribil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å overtale han til å kjøpe F01...får ok biler til 350k...Men han ville ha femmer... 

 

Og ja... jeg sikler fremdeles på F01 ja...Men må prioritere litt annerledes... Egenkapitalen fra bilsalgene fra ifjor til nå fikk seg en knekk da jeg tapte en del kr på CLK med tanke på estimert salgspris... men egenkapitalen vokser daglig...og en Maserati står fremdeles øverst på ønskelista... Men blir nok BMW iløpet av året...hatt E klassen i 2år nå...på tide å selge den og få meg skamlav ubrukelig E38 :P

 

Jeg stemmer for skamlav e38  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til nye G11 7-serie kommer så skal du se F01 priser som stuper, tror dette kommer til å bli seriøst mye bil for pengene i årene fremover. Jeg stemmer for Maserati om det ikke blir BMW igjen :P Synes forøvrig jeg hørte noe småskummel prat om Tesla igjen, kan da ikke kjøre batteribil...

 

 

Ja er igrunn det jeg også regner med...får vel ett pent eksemplar med bra utstyr for 250tusen når nye sjuern kommer... Ser jo at sjuern allerede er nede på 300tusen (dog med 200tusen km på tellern)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54269437&searchclickthrough=true

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54608465&searchclickthrough=true

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53440797&searchclickthrough=true

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54604641&searchclickthrough=true

 

Mye mer bil for rundt 400k når man kjøper en sjuer kontra femmer føler jeg... Mimrer tilbake til tiden med min egen E65... En kompis kjøpte E61 to dager før jeg henta e65en... ingen skjønte hvorfor han betalte 150tusen mer for den når jeg hadde en sjuer... Og sjuern var jo seff dyrere i alles tanker... Handler mye om image detta :P

 

Men ja... Maserati blir det når jeg har tjent inn nok egenkapital. Blir å starte med 3200GT først..så gå over til Quattroporte... Må jo tjene opp penger...Ikke barebare å spare opp 400tusen i cash :P

 

Bestilte tesla...fant ut at jeg venter, både med tanke på usikker bruktverdi samt litt andre prioriteringer... 11k i mnd i lån og forsikring var ikke helt kult... Selv om jeg sikkert bruker 10k på bil i mnd... Men det er nå variable kostnader...Ikke faste.. 

 

Anyway.... MLen skal fikses opp denne uka og selges ut.. Så blir det å få inn ett par billigbiler og booste kontoen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...