Sjøbuse Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Nei. Handlet bare på ebay. Ble ca 200 kr. Stod i anonnsen på ebay at de var til E38. På forrige 7er (728 med 193 hk ) hadde jeg hvite CCFL ringer og xenon i grøftlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hmm.. Kanskje jeg skal bestille det.. Har du eller vet om noen som har prøvd sånt ? http://www.ebay.com/itm/Colorful-4x-131mm-COB-Led-Angel-Eyes-Halo-Ring-Light-Fit-BMW-E36-E38-E46-IR-L7-/181374215775?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a3abee65f&vxp=mtr Lurer fælt på om lyset vises punktvis (sånn som min)... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ikke testa eller sett testet før. Så det vet jeg ikke. De jeg har er prikkfrie hvertfal. Jeg liker ikke prikker. Mye finere med jevnt lys. Derfor liker jeg skjeldent uorginale AE lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Okei, liker ikke selv jeg heller men så ikke sånn ut på bildet når jeg bestilte. Har hvertfall bestilt CCFL AE, få se om jeg får tilpasset de i lykta jeg har nå, eller om jeg setter tilbake orginale lykta tilbake Ser du har sånn USB/aux opplegg på 16:9 skjermen din, Må man ha CD veksler og alt eller holder det med Bare skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Cd veksleren er byttet ur med en dice/ audiovox mediabridge. Må ha hele systemet med cdveksler. Bilen tror cdveksleren er der ennå. Audiovoxen later som den er cdveksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Da ser det vanskelig ut for meg da... Har jo ikke cd veksler.. Finns det en annen løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Sikkert mye muligheter. Aldrig forsket noe på det da jeg ikke har hatt behov for det. Har du orginal skjerm framme, men ikke cd veksler bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malijandro Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Har ikke skjerm, har kasset spiller, så bruker sånn fm sender, litt lei av kvaliteten! Også vil jeg helst ha sånn du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Ok. Da må du nok ettermontere slikt system som jeg har. Kan ikke bytte bare enheten fremme da alt av styringer til dette ligger bak i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Her er forresten min løsning i 728'n. Hadde bare kasettspiller framme. Satt inn uorginal spiller med skjerm og dvd. http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=839487 Det så ikke orginalt ut. Men prioriterte og ha min egen musikk fremfor at det skulle se helt orginalt ut. Kunne i verstefall bare dra ned lokket på dashen. Så syns ikke spilleren likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hvilken olje fyller dere på servoen (På E38 uten nivåregulering)? Jeg byttet alt og fylte på en seig hypogear olje, 80W90, men styringen ble fryktelig lett og følsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Skal det ikke være vanlig ATF på ikke-SLS-biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Og hva defineres som "vanlig ATF"? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 F.eks Castrol Transmax Full Synthetic Multi-vehicle ATF eller Transmax Domestic Multi-vehicle ATF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Her er forresten min løsning i 728'n. Hadde bare kasettspiller framme. Satt inn uorginal spiller med skjerm og dvd. http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=839487 Det så ikke orginalt ut. Men prioriterte og ha min egen musikk fremfor at det skulle se helt orginalt ut. Kunne i verstefall bare dra ned lokket på dashen. Så syns ikke spilleren likevel. Kan man, sette inn en vanlig CD-spiller inn der, eller behøver man noe form for adapter? Da tenker jeg på sånne vanlige CD spillere F.eks. fra Pioneer med radio, CD, AUX og USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå