S.Hafsmo Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 hva med denne : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47683996&searchclickthrough=true jeg blander visst biler, det var denne jeg egentlig snakket om i forrige innlegg. Den har forøvrig ikke standardseter, men active comfort seats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Jepp. tenkte meg ikke helt om. Men var ikke sportseter. Var det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Jeg hadde uten tvil valgte den siste, selv om den har gått betydelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Bunnlistene på dørene, er det stor forskjell på preface og facelift? Mine har begynt å bli stive og flere biter har knukket av. På lang sikt har jeg forsåvidt planer om å montere skjørter. Kommer det til å se dumt ut om jeg kjøper facelift lister og bruker de uten sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Facelift listene skrår ut for og ligge jevnt med skjørtet og de er av hardplast og må lakkes. Pre face er litt mer gummiaktige og går rett ned for og ligge jevnt med kanalen. Vil nok se dumt ut om de ikke matcher. Alt bør være facelift. Eller så bør alt være pre face. EDIT: Ser facelift her. Lista skrår ut til skjørtet. Vil tro skjørtet bygger ca 1 cm ut. Så blir merkelig med lista uten skjørt. Og merkelig med skjørt uten list. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Flott, takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja, ser bra mye penere ut med faceliftskjørter og lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Bør også skaffe facelift jekk om du setter på skjørt. Greit å ha om du står en plass og må bytte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Skjønner Har du bilde av en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Pre face har en tapp man stikker inn i kanalen. På facelift skal den opp i et spor under kanalen. Den hvite til venstre her skal opp i et spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ah, skjønner Ja, preface jekken min ble brukt mye når bilen var lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Mye klaring på min også. Garasjejekk går ikke under bilen. Men orginaljekken går under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Hehe Har en sånn lav garasjejekk nå, den er genial. Samt høy utveksling slik at man ikke trenger å jekke så mange ganger for å løfte bilen. Er vel en såkalt "race-jekk". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Bruker bare orginaljekken min jeg. Har prøvd garasjejekk en gang. Den prøvde bare og vrake de spora til orginaljekken. Så gidder ikke å bruke sånn mer. Går helt greit og jekke med den orginale også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Hehe ja, originale fungerer bra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå