Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Jepp. Men det blir jo problem med en pre face med skjørt. Da må du endten ha av skjørta hver gang. Eller så må du bytte jekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja, skjønner Over til noe annet, vet du, eller noen andre om det er samme buen på hjulbuen fram og bak? Har ikke bilen tilgjengelig, så kan ikke måle selv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Nei, det er ikke samme buen. Original jekken er bare til nødstilfelle mener jeg. Facelift jekken blir ofte kalt "widowmaker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Aldrig hatt problem med min jekk. Nå har jeg bare brukt den 2 ganger da. Men jeg har vært nøye med å få den skikkelig i sporet før jeg løfter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Vet den ikke er like tykk og lik innover, men tenkte kanskje buen var den samme Preface-jekken er stabil synes jeg, men tilsvarende jekker jeg har prøvd av facelift-versjonen føles lite trygg, dvs på vag etc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Bruker dere den originale jekken i det hele tatt? Eller er det snakk om hvis man er uheldig og punkterer og må skifte dekk der og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Brukte min en del før når jeg ikke hadde jekk som gikk under bilen, fungerte utmerket Men virker som det blir litt slakk i den med tiden, så er nok ment som en nødjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Du kan prøve å få dekket under en planke eller to, så føre jekken under. Tror jeg så det på tråden til sjøbuse eller noe sånt? Men nå har du kanskje ikke det problemet lenger, nå som den er høyere og i mer riktig høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Har sett dette bildet regner jeg med? Jeg har satt på vinterhjul 1 gang. Og satt på sommerhjul 1 gang på 740. Begge gangene brukte jeg orginaljekken. Da jeg bytta til Alpina fra de keskin felgene brukte jeg en garasjejekk (bildet) da måtte jeg til med plank og kjøre opp på. Og jekken prøvde og ødeligge jekk putene under bilen. Har vurdert og lage meg en sånn her. http://www.ecstuning.com/News/E38_ES259909_ES251251/ES251251/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Denne bruker jeg: http://www.jula.no/garasjejekk-2-5t-601046 Med denne oppå: http://www.jula.no/loftebeskyttelse-329010 Bruker denne jekken på e46'n også, som har samme jekkfeste/puter som e38 facelift, uten problemer. Jekken glir akkurat under e38'n når den står på vinterhjul. Med sommerhjul er det null problem. Vet den ikke er like tykk og lik innover, men tenkte kanskje buen var den samme Preface-jekken er stabil synes jeg, men tilsvarende jekker jeg har prøvd av facelift-versjonen føles lite trygg, dvs på vag etc! Fasongen på buene er også forskjellig. Forran er den mere rundere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Okei De aluminiums-"putene" var jo litt tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Hvordan tar man av bakfangeren? Er den skrudd i bunnen av sidene inni bagasjerommet, eller under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 http://www.e38.org/Removing.and.installing.complete.rear.bumper.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvordan er det egentlig med disse lysmodulene, kan jeg bare bytte til LCMIII og få masse programmerings muligheter? Antar jeg har LCM "1" nå i min 1996? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå