Gå til innhold

Hvor skal en kjøpe deler?

Mike Hunt
 Share

Anbefalte innlegg

God dag, mine kjære BMW elskere!

I dag når jeg skulle kjøpe noen lykter til en e46, så fant jeg ut at Koed har endret utseende på nettsiden og det er nå veldig vrient å finne frem. Ikke minst så er det også blitt dyrere for OEM kvalitets deler.

For eksempel: Lykter til en E46 fra 2004 koster nå 3000+ Jeg husker da jeg kjøpte facelift lykter til min E39 så kostet et sett ikke mer enn 1800.

Da kommer spørsmålet mitt. Hvis jeg skal kjøpe OEM kvalitets deler til BMW, hvor bør jeg handle fra? Og ikke minst, er det verd å bruke penger på OEM deler på en 2004 modell E46 touring?

Takker på forhånd for alle svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed har aldri hatt originale Hella facelift til E39 for bare 1800kr, men de har ligget stabilt rundt 3500-4000kr avhengig av kurs. Når det gjelder den nye nettsiden til Koed, merker jeg at de har blitt en del dyrere på mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker eBay, Koed og Bavaria vanligvis. eBay til småtteri og deler jeg kan finne billig der, Koed om jeg har tid og skal ha flere deler samtidig, og Bavaria hvis jeg trenger noe kjapt, eller bare skal ha etpar ting.

Hvorfor trenger du helt nye lykter egentlig? Er glasset slitt, kan du jo bare kjøpe nytt glass og bytte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale lykter til e46 er like uansett, så du vil aldri få en nyere "look" enn det du har om du bytter disse med tilsvarende. Ellers kan du bytte glass som nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det xenon lamper?

Det er dessverre ikke det, nei.

Originale lykter til e46 er like uansett, så du vil aldri få en nyere "look" enn det du har om du bytter disse med tilsvarende. Ellers kan du bytte glass som nevnt.

Jeg mener å huske å ha sett e46 med projector kamper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde av lyktene, men de ser veldig ødelagt ut. Det går nok ikke an å pusse dem rene. Men så vil jeg jo ha litt nyere "look" på bilen, så det er derfor jeg går for nye lykter!

Det finnes prosjektorer du kan sette i lyktene dine, om du synes nye prosjektorlykter er for kostbart. :)

Sjekk her: http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?45937-BMW-E46-Morimoto-H1-Retrofit

Noen har dratt det enda lengre også, og montert prosjektorer i fjernlysene i tillegg.

IMG_3508_G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed har aldri hatt originale Hella facelift til E39 for bare 1800kr, men de har ligget stabilt rundt 3500-4000kr avhengig av kurs. Når det gjelder den nye nettsiden til Koed, merker jeg at de har blitt en del dyrere på mye.

Hei Saltkjelen. 

Om du har eksempler på varer som er dyrere på den nye nettsiden enn på den gamle, så send dem gjerne til meg på geir@koed.no . 

De to sidene henter prisene sine fra samme sted, så det skulle meget gjerne være samme pris på begge sider :) 

Når det er sagt så er ikke den nye nettsiden ferdig utviklet enda, så feil kan forekomme. Vi vil isåfall gjerne gjøres oppmerksom på det, så vi kan rette opp i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...