Tore_S Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 (endret) Da har det endelig blitt en F01, makan til god kjøremaskin skal man lete lenge etter fikk den i begynelsen på desember 2013, import fra tyskland hadde gått bare litt under 60 000km da jeg kjøpte den...en del utstyr er det men noe savnes selfølgellig ettersom den ikke har "alt" sort bil med sort skinn, med tanke på at det er shadowline så er det veeeldi mye blankt på den, trodde iallefall at grillen skulle være sort, men det er kanskje ikke slik på en 7serie! VIN WBAKM21030C331190Type code KM21Type 730D OL (EUR)E series F01 ()Series 7Type LIMSteering LLDoors 4Engine N57Displacement 3.00Power 180Drive HECKTransmission AUTColour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)Prod.date 2009-07-01S1CBA CO2 equipmentS229A Dynamic DriveS302A Alarm systemS316A automatic trunk lid mechanismS322A Comfort accessS403A Glass roof, electricalS415A Sun-blind, rearS416A Roller sun visor, rear lateralS428A Warning triangle and first aid kitS430A Interior/outside mirror with auto dipS441A Smoker packageS456A Comfort seat with memoryS464A Ski bagS488A Lumbar support, driver and passengerS494A Seat heating driver/passengerS496A Seat heating, rearS4CAA High-gr.wood vers.,varieg.ash anthraciteS4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrlS508A Park Distance Control (PDC)S524A Adaptive HeadlightsS5ACA High-beam assistantS5ADA Lane departure warningS5AGA Lane change warningS5DFA Active cruise control+stop&go functionS601A TV functionS609A Navigation system ProfessionalS610A Head-up displayS612A BMW AssistS614A Internet preparationS615A Extended BMW Online InformationS616A BMW OnlineS620A Voice controlS633A Preparation, mobile phone, BusinessS677A HiFi system Professional DSPS696A DVD changerS698A Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TeleServicesS6ABA Control, TeleservicesS6FLA USB/audio interfaceS7SPA Navi Professional/m.-ph.prep. BluetoothL801A NATIONAL VERSION GERMANYS863A Dealer List EuropeS879A On-board literature, GermanS8S8A Country-specific navigation controlS8SCA Telematics access request,country-spec.S8SPA Control unit COPS1CDA Brake Energy RegenerationS423A Floor mats veloursS548A Kilometre speedoS851A Language version German Bildene er tatt med iPhone så kvaliteten på de er så som så Endret April 22, 2014 av Tore_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Gratulerer med herlig kjøremaskin og komfortcruiser. Svart grill fåes ikke til F01, men hvorfor er listen på bagasjeluken lakkert, mens listen på frontfangeren er gjenværende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Kan få svart grill, fra ebay Grattis med flott bil! Tore_S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Gratulerer med herlig kjøremaskin og komfortcruiser. Svart grill fåes ikke til F01, men hvorfor er listen på bagasjeluken lakkert, mens listen på frontfangeren er gjenværende? vet ikke hvorfor det er blankt foran, denne bilen har vært brukt av en av sjefene i BMW systemet i Tyskland, så det kan være at han kunne bestemme litt mere hvordan det skulle være? når jeg var på service med bilen i forige uke, så de på diagnose instrumentet alle ganger bilen var vasket (ble tydeligvis vasket av servicefolk i bmw systemet) og absolutt alt annet som var gjort med bilen i Tyskland. den ser forøvrig helt ny ut innvendig, men det skulle vel bare mangle da den nå har "gått" kun 65 000km, jeg bytta bremseklosser foran samtidig som olje og bremsveske bytte, bremsene bak var bytta på ca 36 000km, så den "spiser" klosser virker det som.... sikkert pga den cruisecontrollen med stop&go, merker den bremser mye for å holde riktig avstand til bilen foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg har foresten bestilt LED pærer for angeleyes ringene nå som funker med 2 styrker, både som park og DRL bmw verkstedet hjemme (steinkjer bil) selger dem, ca 1500,- for 2 stkhar prøvd H8 med 80 watt halogen men de ville ikke bilen godta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Post gjerne bilder av pærene du har kjøpt, for om de fungerer ift. dimmefunksjonen skal jeg ha to sett. Tviler på at dette er noe en av "sjefene" har bestemt, så dette er nok gjort i ettertid. Jeg synes forøvrig det ser dumt ut med svart list bak og ikke chrome. Har du vurdert ettermontering av ny eksos? Om du vurderer ny grill ville jeg for all del gått til anskaffelse av LCI grill. En bil som dette skal i mine øyne ha den chrommen den har. Har du noen interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Virkelig nydelig bil. F01 står definitivt helt øverst på ønskelisten i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Post gjerne bilder av pærene du har kjøpt, for om de fungerer ift. dimmefunksjonen skal jeg ha to sett. Tviler på at dette er noe en av "sjefene" har bestemt, så dette er nok gjort i ettertid. Jeg synes forøvrig det ser dumt ut med svart list bak og ikke chrome. Har du vurdert ettermontering av ny eksos? Om du vurderer ny grill ville jeg for all del gått til anskaffelse av LCI grill. En bil som dette skal i mine øyne ha den chrommen den har. Har du noen interiørbilder? skal poste bilder av pærene om de virker som de sier, jeg synes selv at det er så mye chrom på denne bilen og at den blir penere med noen sorte detaljer, men det er jo smak og behag, det er jo trosalt en 7serie så den skal vel egentlig ha sin dose chrom, men den blir litt "tøffere" med sorte lister rundt dører og bak synes nå jeg da... har ikke vurdert noe som helst av endringer, hvordan ser ny eksos ut? og hvordan ser LCI grillen ut? dårlige interiørbilder er lagt til i første post fuck the iPhone camera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Virkelig nydelig bil. F01 står definitivt helt øverst på ønskelisten i disse dager. Ja prisen begynner å bli overkommelig nå, du får nok en F01 for litt over 400k men da er den som regel sølvfarget og grått/beige interiør og kansje enda litt mindre utstyr en den jeg har.... Xenon er vel standar på F01, bortsett fra det skulle jeg ha sort med sort skinn, HUD, avblendbare innvendige og utvendige speil, dynamic drive, alarm, PDC, usb/audio interface og HIFI professional + navi prof resten av ekstrautstyret ser jeg på som en bonus ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 […] har ikke vurdert noe som helst av endringer, hvordan ser ny eksos ut? og hvordan ser LCI grillen ut? Tja. Hva slags eksos man ønsker er jo en smakssak, men jeg er veldig fornøyd med 760i eksosen hvertfall. Når det gjelder faceliftgrillen kan kameradelen fjernes ettersom du ikke har dette i din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Ser ikke no forskjell på gerillene jeg ) Kameraet hadde jeg på en tidligere bil og når man virkelig hadde bruk for det virka d ikke ) (tåke, snø, regn) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Nydelig drømme cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Da har jeg fått på sommer dekkene, det er 245/40-20 foran og 275/35-20 bak, hva skal man gjør for å fylle opp hjulbuene?større felger er vel ikke aktuelt da det er bare dritt veier her, og man må jo ha litt gummi mellom felg og vei vurderer litt senk, men har jo dette justerbare understellet da med comfort, normal, sport og sport+, er det en enkel sak og få senket denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Gratulerer med strøken 7`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Flott 7er! Jeg har også F01 og kan signere på at det er skikkelige flotte cruisebiler Angående senk så tror jeg ikke det har noe å si om du bytter fjærer da "EDC" greien ligger i støtdemperne..min er senket og fungerer utmerket godt sammen med EDC...altså merkbar stivere i sport enn i comfort osv.. Se gjerne min tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå