Bimmerlorris Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Hei folkens Noen som har vært bort at det knirker fælt når du svinger ? Jeg kjører en e34 og når jeg skal svinge til høyre så knirker det så fælt at jeg nærmest blir flau i tettbygde strøk He he he Som du forstår så hører jeg bare knirkinga i lav hastighet. Er dette noe som jeg kan "smøre bort" ? Erfaringer ??
Alpejohn Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Kan være gåent topplager på støtdempere.. Om opner panseret, og får noen til og svinge mens du holder hånda på dempertårnet/toppen på støtdemperen burde du kjenne at det knirker.
Otis Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Jeg hadde voldsomt med knirk på min e61 og da var det veldig dårlig yttre endeledd.
Bimmerlorris Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Ok, takk for innspill forlkens Da får jeg sjekke disse tingene
SaitekQ Skrevet Mars 13, 2014 Skrevet Mars 13, 2014 Min knirket noe jævlig i forstillingen når jeg svingte. Da var det hjelpesnekken som var for hardt strammet, og denne kneip og "hoppet" bortover. Var smelling og knirkning.
Bimmerlorris Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Min knirket noe jævlig i forstillingen når jeg svingte. Da var det hjelpesnekken som var for hardt strammet, og denne kneip og "hoppet" bortover. Var smelling og knirkning. Ok, jeg skal få noen til å se litt på det Jeg har hatt den i to mnd nå og det er først nå den har begynt å knirke. Den har noe dødgang på rattet så jeg håper det er motsatt jeg da At jeg kan stramme snekka litt og dermed få den litt tightere Noen som vet hvordan jeg strammer snekka ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå