Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens :-) Noen som har vært bort at det knirker fælt når du svinger ? Jeg kjører en e34 og når jeg skal svinge til høyre så knirker det så fælt at jeg nærmest blir flau i tettbygde strøk ;-) He he he :-) Som du forstår så hører jeg bare knirkinga i lav hastighet. Er dette noe som jeg kan "smøre bort" ? Erfaringer ??

Skrevet

Kan være gåent topplager på støtdempere.. :) Om opner panseret, og får noen til og svinge mens du holder hånda på dempertårnet/toppen på støtdemperen 

burde du kjenne at det knirker. :)

Skrevet

Min knirket noe jævlig i forstillingen når jeg svingte. Da var det hjelpesnekken som var for hardt strammet, og denne kneip og "hoppet" bortover. Var smelling og knirkning.

Skrevet

Min knirket noe jævlig i forstillingen når jeg svingte. Da var det hjelpesnekken som var for hardt strammet, og denne kneip og "hoppet" bortover. Var smelling og knirkning.

Ok, jeg skal få noen til å se litt på det :-) Jeg har hatt den i to mnd nå og det er først nå den har begynt å knirke. Den har noe dødgang på rattet så jeg håper det er motsatt jeg da ;-) At jeg kan stramme snekka litt og dermed få den litt tightere :-) Noen som vet hvordan jeg strammer snekka ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...