MortenV8 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Sliter med att motoren fjusker i min e34, den går ureint, ryker en del å lukter mye av eksos..Har bytta LMM og alle coil'er uten hell, lamdasonder så nesten nye ut så har ikke prøvd å bytte demPå tomgang kan den gå fint noen sekunder, men så begynner den å variere på turtall, skal jeg kjøre med har den VELDIG lett for å bare stoppe så fort jeg begynner å kjøre igang.. Kan skyte litt i eksosen også..Noen tips til hvor feilen kan ligge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Hei. Det høres ut som at du har en defekt veivhusventiasjon. Det er et deksel bak på innsuget mot torpedoveggen. Det er festet med 6 stk torx skruer, og kan sitte godt fast. Det er trangt og. Gå inn på ETK'en og så ser du hvordan delen ser ut. Dette er en vanlig feil ved disse motorene og kan oppstå plutselig. Jeg har opplevd det selv. Motoren vil knapt gå og det kommer ut oljerøyk. Dette er ganske rimelig å få byttet og GS pleier å ha en slik veivhusventilasjon på lager. Hilsen Eirik. Sliter med att motoren fjusker i min e34, den går ureint, ryker en del å lukter mye av eksos..Har bytta LMM og alle coil'er uten hell, lamdasonder så nesten nye ut så har ikke prøvd å bytte demPå tomgang kan den gå fint noen sekunder, men så begynner den å variere på turtall, skal jeg kjøre med har den VELDIG lett for å bare stoppe så fort jeg begynner å kjøre igang.. Kan skyte litt i eksosen også..Noen tips til hvor feilen kan ligge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 Gasspjeld sensoren er ein jevel på å lage trøbbel med desse motorane. Dei symptomane du har er dei samme som eg hadde med defekt gasspjeld sensor. Du kan prøve å koble fra sensoren og sjå om det forandrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå