Pokie Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 (endret) Har et lite problem med blinklyset mitt bak høyre. Det står å lyser hele tiden, selv om jeg skrur av tenningen. Eneste måte for å få det til å slutte er å ta ut pærå. Er ikke alltid det er slik, men når det står på så blinker det ikke med verken nødblink eller når jeg skal blinke til høyre, det lyser KONSTANT.Hva kan være feil? Endret Mars 23, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Lysmodulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquarius Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Trolig en av de andre pærene i høyre baklykt som er gåen eller har dårlig kontakt. Du har vel sjekket kjørelyset bak, så jeg ville kontrollert bremselys, skiltlys og eventuelt ryggelys. At blinklyset i en lykt lyser fast indikerer nemlig at det av lysene i dette området er defekt. Napp av en av parklyspærene, så ser du det samme fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Det er riktig at blinklyset vil lyse når en pære er defekt (foran), men her lyser det også etter at tenningen er av. Dermed kan man utelukke at det er det som er problemet og sannsynligheten for at LCM (lysmodulen) er defekt er derfor ganske stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokie Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Det er riktig at blinklyset vil lyse når en pære er defekt (foran), men her lyser det også etter at tenningen er av. Dermed kan man utelukke at det er det som er problemet og sannsynligheten for at LCM (lysmodulen) er defekt er derfor ganske stor. Alle andre lys fungerer så vil tro det er dette som er mest sannsynlig, hva koster en ny lysmodul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Ja sitter også en knapp på defekt LCM. Ifølge flere her inne så skal det vist nok være en svakhet på E39. En ny LCM koster endel. Du finner nok brukte til gi vekk pris på ebay, men da må den kodes om til din bil. (helt ny må for øvrig også kodes, men det skal være lettere enn å kode om enn brukt sies det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå