jarle.t Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 hei er det noen som har eraring med kjøp av bruktbil hos sandven i bergen? er det seriøst firma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Jeg vet ikke så mye mer enn at de ser veldig seriøse ut. De selger ihvertfall svært mange biler. Jeg er ikke skeptisk til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 hei er det noen som har eraring med kjøp av bruktbil hos sandven i bergen? er det seriøst firma? Hei! Jeg kjøpte min 530xdat gjennom Sandven i Bergen, og er veldig fornøyd men både bilen og garantihåndtering etter kjøpet.!! Dette var ikke en bil de hadde stående i butikk, da jeg hadde endel krav til min neste bil så det saumfarte Tyskland etter en bil som passet min spec. Noe som tok ca en uke til den rette bilen ble bestillt. Sandven har et stort nettverk i Tyskland og var veldig seriøse hele veien med å dekke min spec til rett pris. Dette var i 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 De er topp! Kjøpte bilen min der (Golf vel og merke) Har hatt litt problemer med DSG kassen i ettertid, og det etter fabrikkgarantien (2 første årene). De har ikke nølt en eneste gang på å ta ansvar å fikse, ble levert inn til Møller, sandven tok regningen, fått gratis leiebil osv osv... Helt toppers, kan anbefales ! (Sandven Landås) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Sandven er dønn seriøse, men dyre. De er en del av Bavaria slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Jeg handlet bil hos Sandven avd bergen i fjor sommer. Veldig fornøyd med alt og kommunikasjon og service har vært grei hele veien. Jeg fikk min bil fraktet fra Bergen og over til Skjetten avdelingen hvor jeg hentet bilen min. Alt gikk knirkfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Kun dårlige erfaringer. Gjelder da Sandven service verksted på Sandbrekketoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 I 2012 skulle jeg komme å kikke på en E60 di hadde stående, da eg var på leit etter ny bil. Penger og alt var i orden, hadde muntlig avtale pr tlf. Da jeg var nesten komt til Halhjem med ferja fikk eg beskjed at en annen selger hadde nettopp solgt bilen...... Minus ifra meg. Skulle tro di hadde kommunikasjon visst de var seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Kun dårlige erfaringer. Gjelder da Sandven service verksted på Sandbrekketoppen. Synes at den der krever mer utdyping R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Har kun gode erfaringer med Sandven service. Har brukt de et par ganger og har ingenting å utsette på de. Bla byttet de coiler og dyser uoppfordret, da bilen min lå inne på en såkalt teknisk aksjonsliste fra BMW. Hyggelige folk bak disken, og god respons på alle henvendelser. Fikk også alltid beskjed når bilen var klar. Ikke som mange andre verksteder, der jeg selv må mase, og der de knapt finner bilen igjen. Sandven er vel så seriøse som man får det, men det vil alltid være noen som har dårlige erfaringer likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Synes at den der krever mer utdyping Ja nei det var jo her i vår i fjord at CAS modulen min tok kvelden. Det betyr at bilen ikke kan startes og begge nøklene blir slettet fra minnet. Ringte Sandven og bestilte time der siden modulen må bestilles direkte fra fabrikken slik at de koder den sånn at den kun passer på min bil, så det ville jeg ikke gjøre selv. Veldig hyggelige folk i skranken da jeg leverte bilen og forklarte meget detaljert hva som var gale. Ukene gikk og ca. etter 2 uker (ikke hørt noe i mellom) ringer en mekaniker og sier hva er galt med bilen din? vet du noe selv? og da svarte jeg jo som sagt da jeg leverte bilen så er CAS modulen min kaputt og den må skiftes. Ok sier han. Uken gikk igjen (bilen stått der nå 3 uker) Selve jobben tar kun noen timer å skifte. Delen bestilte de etter jeg snakket med han mekanikeren første gangen (delen ankom etter 4 dager) midten av uke fire så ringer en annen mekaniker og sier at vi finner ikke ut av problemet med bilen, den er ikke tom for strøm sier de. Etter litt snakking så sier han plutselig: jeg tror muligens adgangs modulen (cas) din er gåen, nei kødder du då sier jeg, det har jeg jo sagt til dere når bilen ble levert og etter to uker med feilsøking. Altså nå 3. gangen jeg sier det. Så i 5. uke ringer jeg selv og spør hva alle dager holder dere på med er bilen klar nå? det begynner å haste litt, bilen var klar dagen etterpå. Men at bilen står der i 5 uker å blir feilsøkt på når jeg har fortalt om hva som er galt osv. da er det nok for meg å ikke gå tilbake der. Heller ingen info. underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Var ikkje nokke ondt ment, men synes at man kan si hva erfaringene gjelder istedenfor å bare si "eg har kun dårlige erfaringer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 har bestilt meg M3 fra sandven i bergen og her var det mest positive tilbakemeldinger så får jeg håpe det blir en positiv erfaring for meg også.. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Eg er veldig fornøyd, kjøpte en 525xda til påske i fjor. Ingen ting å klage på hos selger eller verksted Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå