Sannor Skrevet Desember 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2014 Blir det performance eksos? /) Ikke enda, mulig det blir det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Da skjer det endelig en liten ting her igjen! Diffusoren er plukket av og sendes til lakkering i morgen, tror nok det vil gi en mye bedre finish enn folie. Oppdaget noe irriterende som bare blir et større problem hver gang jeg vasker bilen..... Blir en del dråper på innsiden av lykteglassene når det er fuktig ute og vasker bilen, det vil si at det er sånn hele tiden nå om dagen! Så i dag ble det bestilt to nye baklykter til bilen min, så får vi ikke håpe det problemet kommer tilbake igjen Akkurat det samme problemet hadde en kollega på sin 2er, begge baklyktene byttet på garanti. Har sett det har vært litt dugg/fuktighet i mine også, så tror dette er en svakhet på F22... Lekker bil! Du har 18" på vinter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Mulig det er en svakhet da ja Kjører på samme felger sommer og vinter, bytter bare gummien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Da var endelig diffusoren på plass! Syntes det ble veldig kledelig Tok også av den grå plasti-dipen jeg hadde på refleksene da det ble helt feil plutselig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 nydelig den bilen din! hva er planene for den? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 nydelig den bilen din! hva er planene for den? ^^ Beklager veldig sent svar, har hatt litt lite tid i det siste! Jeg hadde egentlig som plan å selge denne grunnet leilighet, men jeg tror jeg beholder den en stund til Driver å kikker litt etter senkefjærer til denne bilen, noen som har vært borti denne typen? http://www.senking.no/index.php?dispatch=products.view&product_id=2237 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Ingen som har vært borti disse fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Jeg selger nesten ubrukt KW V1 coilovers til F22. Jeg har brukt de ca 2-3 uker før jeg monterte de av. Skal selge nå på grunn av familie bil, å nye eier ville ha orginalt understell.. ta kontakt på telefon om du er interessert: 95005096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian johansen Skrevet April 28, 2022 Share Skrevet April 28, 2022 Hei folkens, kjekt å se tilbake på bilder av min nåværende 2-serie, tidligere eier og historien bak bestilling og henting Her er din tidligere F22, 2-Serie coupe. Nå utført litt endringer, som nye 8.5 (19¨) felger, M-performance leppe, twin-spoke nyrer, orginal M240i eksos med carbon diffuser og venter M2 CS spoiler i carbon fra England, samt M-speil. Bilen hentet jeg storfornøyd i juli 2021, etter min tidligere 218d ble kondemnert etter en ulykke tidligere den sommeren. Hentet denne 220d i hvit på 90t km, og har bikket 112t km nå i Mai 2022. Sliter selv med fukt i luktene, selvom disse nå er byttet 2 ganger tidligere på garanti... Fantastisk god bil, lettkjørt og veldig leken dersom man vil. Lars89, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 29, 2022 Share Skrevet April 29, 2022 Stilig bil! Kjekt å se denne leve videre på forumet, lag gjerne en egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F22 TWIZZ Skrevet November 15, 2022 Share Skrevet November 15, 2022 Har nå eid en Tesla Model S i snart 1 år nå, siden jeg solgte JV19649 til Adrian ifjor å ender alltid opp med å titte på bildene og videoene jeg hadde med bmw’en. Hvis du noengang har tenkt å selge bilen Adrian, så kontakt meg igjen. Er gira på å kjøpe den tilbake! her er noen bilder under mitt eieskap! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian johansen Skrevet November 21, 2022 Share Skrevet November 21, 2022 På 15.11.2022 den 3.37, F22 TWIZZ skrev: Kjekt med respons på innlegget, får ikke åpnet disse filene verken på PC eller Iphone, prøv å last opp på nytt/screenshot eller lignende. Den selges mest sannsynelig i desember, da lysten på nyere bil står høyt. Men får se, fremdeles veldig fornøyd med bilen og har bydd på lite feil i mine 35t km (1.5 år). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå