KristianOrh Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Hei, har en bmw 316D f30, og lurer på om noen vet om datatuning har blitt mulig? eller eventuelt hvilken chiptuning som egner seg?
bmwespendn Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Ring Opti tuning Har chippa min 318D 2013 der. Dem koble ikke en "Diesel Boks" under panstre. Dem går inn på pc osv og regulere alle dysn osv.
TRF Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Hmmm... ser ut som noen har blitt litt lurt (eller misforstått).
Maxmek Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Hei Kan problemet med programmering av ECU på nyere BMW'er være løst? Kom over denne fra RICA Engineering: http://rica.nl/chiptuning.php#chiptuning Leste også at de hadde løst krypteringen av ECU på Nye Volvo'er.
TRF Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Rica har tidligere vært tidlig ute med produkter, men jeg tror ikke helt på dette før jeg ser det. Om det stemmer er det flotte nyheter, da de fleste store produsentene av utstyr vil ha dette på plass relativt kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå