J-O Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Min kone festet skiboksen på bilen mens jeg var borte, hun satte den på for langt bak og "spoiler" til bakluke gikk borti under åpning noe som resulterte i stygge striper. Er det noen som har erfaring fra sånne lakksteder som tar småjobber og eventuelt hva det vil koste sånn ca? Er forøvrig en E61 525xda Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Det enkleste er nok å ta en tlf. til en lakkforhandler eller de som driver med små jobber slik som er i ditt tilfelle. http://mps-micropaint.com/no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Litt vanskelig å se på bildet. Men er de så dype at de ikke kan poleres bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Kan prøve å polere det bort men kjenner hakk med fingeren.... Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Våtslip og gode poleringsprodukter med maskin burde fikse det der greit. Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 En dyktig detailer fikser det der. Trenger neppe ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Så lenge dette ikke er igjennom lakken og inn på grunning / base går det bra å våtslipe og polere opp. jeg har flere ganger gjort dette på diverse riper/merker.. som f.eks på denne: tok meg den frihet å legge ut noen bilder bare for å vise hvor ille ting som kan fjernes. har flere eksempler på dette. Hvor holder du til? mulig jeg vet om noen i området ditt som kunne hjulpet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-O Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Hei bor i Bergen, skal ta noen nye bilder etterpå siden bilen har blitt vasket siden sist Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå