williamwiers Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Selvfølgelig skal den senkes Bilen kommer til å stå inne i garasjen hele vinteren så skal jeg jobbe med den der. prøver å lage en liste over ting som skal gjøres. Blir 18, 6 juni neste år... Coilovers då eller? Såpass.. eg blir 18 om ca 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Coilovers då eller? Såpass.. eg blir 18 om ca 3 uker Blir Coilovers, må bare spare litt penger først... Misunner deg williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Da røk slangen til kjølevæsken på baksiden av motoren i går når pappa var ute å kjørte den..... Bilen måtte stå på Shell i Fredrikstad i natt. Kom tilbake i dag og henta den, var en kjedelig tur i det fine været :/ (Har ikke sikra bilen på bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Huff men dette fikser vell du fort som fy stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Huff men dette fikser vell du fort som fy stå på! jaja lett fiks, var bare kjedelig å bruke halve lørdagen på å få den tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 jaja lett fiks, var bare kjedelig å bruke halve lørdagen på å få den tilbake igjen Ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Da er bilen satt inn for vinterlagring etter den litt kjipe hendelsen :/ Heldigvis var det en lett fiks ettersom slangen bare hadde hoppet av feste. Måtte bare sette den på igjen og stramme skikkelig. Veldig knotete jobb ettersom det er innerst i motorrommet(måtte demontere hele luftinntaket). Så oppdaget jeg at motoren hadde sklidd av det ene motorfeste nesten, så nå må motoren tas ut og skifta de. Frister å oppgradere motor nå.... [-o< har bare ikke pengene tilstede. Skal shine opp motorrommet så demontering må til Fikk også det knall gule panseret jeg kjøpte av en her på forumet for 1700kr. Nåværende panser var gjennomrustent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Da skal jeg prøve å vekke denne tause tråden som ikke har blitt oppdatert siden i høst Bilen har stått lagra inne i garasjen hele vintern og jeg har jobbet på den når jeg har hatt tid. Her er noen bilder av hva som har blitt gjort: Bilen har blitt strippet ned og stått på bjelker som bildet viser Før Etter (det lilla er lyset) Før Etter Her er topplokket grunnet og klar for krympelakk Har slipt ut bokstavene og strekene, ble greit men ikke perfekt. Det samme ble gjort med manifoldet Deretter ble denne lakkert siden det var mye bobler i lakken og overflaterust på den. Ruststopper er påført før den ble grunnet og lakkert Så kom det tre bokser med deler for noen uker sia. #julaften Sånn ser det ut den dag i dag. Skal sette på K&N luftfilter straks Strøkent Var i Sarpsborg sist søndag og handlet felger av en hyggelig kar. Det er BBS RX 18 8j med 225/40/r18 dekk Ganske sikker på at de er originale siden det er stempla BBS RX foran og stempla dimensjoner på innsiden med BBS stempel. Etter en god felgrens samt claying ser de strøkne ut, bare rester av lodd jeg må fjerne Slang de på bilen for å se hvordan det blir. Bestilte Tuningart Coilovers i dag som skal komme om noen dager, så skal det senkes <3 Er også på utkikk etter ny bakbotte, så er den på veien igjen. Må bare få skilter og få den på EU kontroll... Lappen om 1.5mnd BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Mye bra arbeid på denne! Følger med williamthomas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Takker må si det samme om din E36 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Takker så mye! Skulle egentlig laget meg en skikkelig tråd her på bimmers og, men blir så mye arbeid å få lagt over alt :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Mye arbeid du har lagt ned i bilen her Stå på videre, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Mye arbeid du har lagt ned i bilen her Stå på videre, følger med her Litt arbeid ja, men har pågått gjennom hele vinteren. Må være strøken til jeg blir 18:) PS:(coilovers er bestilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Kjeda meg litt i dag så bestemte meg for "freshe" opp stabbstagen. Har ikke noe bilde av den før jeg starta, men slipte bort all rust og la et lag med rust stopper, deretter malte jeg to lag med hammerite metallmaling ihåp om det vil holde en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Fin bil og fint arbeid her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå