williamthomas Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Fin bil og fint arbeid her Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Endelig liv igjen her ja flott arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Endelig liv igjen her ja flott arbeid haha våknet opp fra dvalen... skal prøve å oppdatere den litt oftere enn det jeg har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Da kom Coiloversene i posten i dag Det er Tuningart coilovers, så ikke noe spennende men kommer til å bli natt og dag på høyde hvis dere ser på tidligere bilder av bilen. Ga 1700kr for de av en på finn. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Blir bra å få slept av ned skal du senke mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Blir bra å få slept av ned skal du senke mye? Bilen skal senkes en del, men tror ikke det blir på nivå med din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 (endret) Bilen skal senkes en del, men tror ikke det blir på nivå med din Haha Endret April 28, 2015 av WilliamW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Da er coiloversene montert på den ene sia, begynner å ligne på noe nå.Skal lakkere det gule panseret, nyra og fangern om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Da pøser jeg på med bilder av snadder som er gjort med bilen Pollenfilter ble byttet (knotete jobb) Lurer på når dette sist ble byttet, kom nesten ikke luft inn i bilen. Selvom jeg hadde byttet den morkne slangen bak motoren lakk var det fortsatt kjølevæske som lakk bak der. Til slutt fant jeg syndebukken, plastikken smuldra opp bare jeg tok på den. Nå er alt tørt (heldigvis) Viktig tilbehør (mer hestekrefter ) Liker lyden, selvom den ikke gjør stort. Så kom det en pakke fra KOED med tåkelys, samt hvite front og side blinklys. Touchdown Må vaskes! Clean venter på å lakke delene nå Var på Gumball 3000 i helgen og ble intervjua av vgtv haha bilelsker og shmee fan.... Videre planer er nytt eksosanlegg og få lakkert fronten på bilen samt panser. Så blir det skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Det går framover her ja BBS felgene satt meget bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Begynner å se bra ut nå Mangler bare lakk på fanger. Burde vel kanskje få kanaler og bakfanger lakkert og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Det går framover her ja BBS felgene satt meget bra på bilen Tusen takk Var litt spent på hvordan det ville bli når jeg fikk ned bilen, men er veldig fornøyd med de Begynner å se bra ut nå Mangler bare lakk på fanger. Burde vel kanskje få kanaler og bakfanger lakkert og Begynner å ligne på det jeg hadde i tankene da jeg kjøpte den Blir nokk en stund til m3 kanaler og kanskje bakfanger blir kjøpt inn ...ettersom jeg nettopp har bestilt supersport bakpotte + ny bremseskiver og klosser i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Da kom det en pakke fra GS i går med litt snadder i nye bremser bak samt smådeler Nytt supersport rustfri bakpotte Gamle potta Intalled! plastikk dekselet over er ikke satt på. Bremseskiva og klossene er på. santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Ser bra ut, bilen kledd BBS RX felgene veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Ser bra ut, bilen kledd BBS RX felgene veldig godt! Takker var noe annet enn de chrome shariff felgene som sto på før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå