740AV Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Løsning 2 bruker jeg delvis. Jeg har koblet video inn via ryggekamerainngangen på videomodulen. Og lyd inn via USB inngangen på Mediabridgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Løsning 2 bruker jeg delvis. Jeg har koblet video inn via ryggekamerainngangen på videomodulen. Og lyd inn via USB inngangen på Mediabridgen. Med iphone 5/ 5S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jeg hadde bilde fra iphone 4 for en tid tilbake. Brukte spec.dock i askebegeret og video kabel inn på video modul samt lyd.Jeg kobla sammen begge kanaler så jeg fikk "mono". Funka greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Med iphone 5/ 5S? Nei bruker reservetelefonen min iPhone 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Hei... jeg har vert i samtale med flere levrandører og deriblant rikstv angående oppkobling av tv i biler... Det er ingen tv leverandører i norge som har interesse av å levere noe som fungerer til bil i norge "ennå" alle disse adapterene og dvi-tuner boksene kan kobles opp og brukes i norge men da vil du kun få nrk. Da jeg spurte rikstv selv kunne de kun tilby vanlige tunere som kunne drives på 12v, men probleme var att dette bare ville fungere når bilen sto stille og du måtte ta nytt kanalsøk for hvergang du flyttet bilen. Det er flere leverandører som prøver å få tv leversndører til å godkjenne dems tunere og kort til bruk i bil, men dette er fortsatt kun en diskusjon dem har... Selv bler jeg da anbefalt å heller skaffe meg en android spiller og laste ned app som gjør att du får tv kanaler... her finnes det veldig mye forskjellig. Eneste som da trengs er tilkobling til internett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Ok. Eneste jeg er ute etter er og få bildet fra Iphone 5S inn på skjermen foran. Helst trådløst. NRK har jeg ingen interesse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Bruke de vanlige bildeoverføringsmetodene til vanlig tv? Bare med ett hdmi adapter til spiller i bil? Vet samsung har sånne systemer og vil nå tru att apple har noe av det samme... Vet også att man får mini hdmi til hdmi overganger til samsung så man får opp bilde på tv... om ikke annet så burde det finnes en sånn for apple også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Det er jo nevnt med eksempler flere steder i tråden allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå