quandt1960 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Stygg Aprilspøk med venner. 235 i 80 sonen med purk i hælene fra en kar som aldri kjører fortere enn 90. Mange gikk på den (Clustertest) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hehe, med alt av varsellamper lysende i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Hehe ja! Ille nok i seg selv..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Alle lamper lyser ved cluster test quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Ja det er som et juletre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jeg prøvde meg på denne på fb. Ikke så mange som trodde meg for å si det sånn Og ikke helt lik min bil heller da... aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Oooooo den var nasty :=( T-bonet en fin Z4... Er det Z4M du har? Kunne tenkt meg 3.0 litern med manuell med diff.sperre fra Z3 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hehe. Ja så lei ut den der Er 3.0si manuell jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Hehe. Ja så lei ut den der Er 3.0si manuell jeg har. Kult, utrolig flotte biler! Hvordan er den i svinger med full gass? Har lest at den minner om E39 uten diffsperre og at den ikke er på nær like morro som Z3 Coupe var da den hadde diffsperre. Uansett er det en flott bil med perfekt motor og gir kombinasjon :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Merca fikk ingen skader...bare bøyd stjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Merca fikk ingen skader...bare bøyd stjerne... Syns stjerna ser vinkla ganske greit jeg, værre med panser, frontlykter og frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå