TRF Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 Det kan alle som mapper selv De har et navn på det produktet du nevner, og det er ikke steg2 Er litt påpasselig på dette da jeg ikke vil at min produktrekke og navngiving skal blandes med det andre leverandører tilbyr. Jeg synes også det blir feil (fra andre leverandører enn den du nevnte) å ha "steg 1 / steg 2", også er det ingen fysiske forskjeller som gjøres. TRF Performance produktlinje ser normalt ca sånn ut: Steg 1 : mapping Steg 2 : eksos utbedring + tilpasset mapping Steg 3 : eksos utbedring + TRF turbo + tilpasset mapping Steg 4 : eksos utbedring + TRF turbo + TRF dyser + tilpasset mapping
CrZyWiz Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 Der er vi helt enige! Jeg nevnte "Steg 2", siden jeg ligger i den kategorien som du nevner her. Og det kan som du sier, ikke sammenlignes med det enkelte leverer, uten noen ytterlige fysiske forskjeller. Jeg har hatt muligheten å sammenligne forskjellene, mellom min nåværende 118d. Og min tidligere 118d, som TS-Tuning hadde tunet. Forskjellen er betydelig! Dine produkter dekker flere kundesegmenter, alt fra "mannen i gaten" til entusiasten som vil dra den helt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå