tullefanten Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 (endret) Dette var min godbil, savner den og basskassa mi . Dette motiverer meg bare mer til å gjøre min BMW så bra som mulig.Ja jeg har hale på bilaBrauklart bilde, men her ser du min praktfulle m20hvorfor, bare hvorfor!? hva er vitsen?nok et hvorfor bilde.. antall antenner 2.Delemotor som stammer fra E30, er vel facelift motor dette. Endret Januar 12, 2015 av tullefanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Lykke til med din E28! Den Volvoen så ikke pen ut.. Håper det gikk bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 bytte ut volvo med bmw er det mest fornuftige jeg har hørt på lenge, lykke til med børsa di Mr_Soul og Garstin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Veldig hel og pen E28, godt disse bilene blir tatt hånd om da de er helt borte fra veiene dessverre Bare ikke la den ende opp som Volvoen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullefanten Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 (endret) Delemotor begynner å bli ribbaReimer og div er blitt fjernetLøsnet lett som bare det!Far hadde ikke trua på dette, men gikk fint som bare det.Sjekket nøye at reg reim ikke hoppa over noe Har hatt opp ventildeksel på begge motorer, og ble vel ikke overrasket.. Hadde med meg et par ekstra øyne. Da vi kjørte motoren på startern, kom det ikke en dråpe olje i røret i toppet.Delemotoren;Meget usæl dam på gulvet om dagen. Spørs om servon ikke likte bevegelsen som kom da den ble slakket. Ser ut som det kommer fra slangen som går fra servoolje holder. Bør være greit å fikse Endret Januar 12, 2015 av tullefanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Roterud Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 oi oi, den volvoen så total herpa utbimmern kommer seg godt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullefanten Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullefanten Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 (endret) 12 bilderoog jeg som hadde lakkert med biltema varmefast lakk?!! Endret Januar 21, 2015 av tullefanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå