martsimo Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Takk for svar folkens! Er meget fornøyd, og bilen ser generelt veldig bra ut både i interiør og karosseri. Men den trenger noe pleie for å bli helt perfekt da den har stått lagret i mange år. Må skiftes litt foringer osv. Skilt satser jeg på å få i mai. Hva slags olje anbefales til motor og kasse på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Flott bil castrol edge w5-40 er alltid en sikker vinner, men bmw har også en olje for m-motorer, husker ikke hva den heter :/ ★sent from my wifi microwave★ martsimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Kjør Castrol Edge W10-60 på denne, spesial utviklet olje til M motorer OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Ønsker å skifte olje på girkassen også, hva anbefales her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Ønsker å skifte olje på girkassen også, hva anbefales her? Eg bruker Castrol 10-60 for M modeller, girkassen har eg kjørt Castrol Transmax Dex III Multivehicle. martsimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Takk for svar. Da var det bestilt Castrol 10W-60 og Tansmax. Det er også bestilt inn diverse Swisswax produkter, blant annet til interiøret. Skal få lagt ut før og etter bilder når jeg kommer hjem fra sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Takk for svar. Da var det bestilt Castrol 10W-60 og Tansmax. Det er også bestilt inn diverse Swisswax produkter, blant annet til interiøret. Skal få lagt ut før og etter bilder når jeg kommer hjem fra sjøen. Ingen problem Va på Årabrot idag, å hørte at du va fra bømlo! Har en del kamerater og slekt derfra, kanskje vi kan få til en photoshoot en gang! Er ikkje mangen E34 M5 i området våres. martsimo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Ingen problem Va på Årabrot idag, å hørte at du va fra bømlo! Har en del kamerater og slekt derfra, kanskje vi kan få til en photoshoot en gang! Er ikkje mangen E34 M5 i området våres. Ja, det må vi få til..Men etter at bilen er polert osv.. torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnårhsen Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Skjedd noe mer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Denne var skikkelig flott:) Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Da har jeg fått skiftet olje på motor og kasse til Castrol, samt filter, luftfilter osv. Stor forskjell på girkassen i forhold til før (vet ikke hva slags olje som var på den før). Har behandlet setene med Swissvax Leather Healer da de var missfargede, ble stor forskjell. Før: Før: Før: Etter: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Liker intriøret meget godt! Har du fått skilter på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ut som et nydelig eksemplar av en E34, og med svært så riktig motor og Skal følge med her, liker godt at du har fått deg flere Swissvax-produkter, det er utrolig bra saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Fortsatt ikke fått Swissvax behandlingen den venter på, men er i det minste vasket.. Har bestilt time hos lokal fotograf slik at jeg får frem fargen på bilen, den kommer virkelig ikke frem på mine bilder.. Komplett verktøysett.. El justering av nakkestøtte bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Vurderer å betale avgiftene på den nå i mai og få norske skilt på den. Men hva slags verdi har en slik bil i denne tilstanden med norske skilt tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå