Gå til innhold

M|Fjeld's E46 320Ci

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da har jeg vært eier av bilen i 3,5 uke, og jeg er strålende fornøyd med bilen! Har de siste dagene oppgradert bilen med nye bærearmsforinger fremme, gsp tårnlager bak(har sprett nye foran også), gsp girkasseforinger og gsp motorfester. Kjennes ut som en helt annen bil nå. Byttet også luftfilteret med et nytt, da det gamle var fullt av dritt. Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Nypolert :-)

Postet bilde

Videre er planen å få byttet alle foringene i bakstillinga, samt bytte simring i bakkant på veiva og få tak i et annet sett med felger. Er også litt rustblemmer hist og her som skal tas om ikke lenge :-)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Takk for det! Tja kunne tenkt meg akkurat de felgene, det som sitter på nå oser jalla på laaang vei :P Kan møtes imorgen på dagen, send meg.en melding på 93442494 :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei igjen. Da har der skjedd en hel del siden forrige oppdatering. Siden jeg for to uker siden bestemte meg for å ta en 10dagers bilferie iår, satt jeg bilen opp på bukker for å klargjøre den etter beste evne. Planen er å kjøre ned mot München for å se bmw welt, deretter en tur over stelviopasset og nordover mot nurburgring som siste stopp. Og skal man ut på tyske motorveier og sveitsiske fjellpass funker det dårlig med 12 år gamle foringer, en girkasse som er lekk og en motor som spytter ut all olje etter knappe 700 km.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Bilen er enda ikke ferdig da jeg trenger ny girkasse, Utløserlager og et nytt understell. Om noen skulle ha dette i nærheten av meg hadde det vært feiende flott! Drar avgårde på tirsdag natt, så det er litt hektisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...