Mariuskv Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Skikkelig fin bil og fargen var rå, nei dette må følges! e46 coupe er en bil jeg virkelig liker! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Flott bil ja, med nydelig farge kortsluttning og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Da har jeg vært eier av bilen i 3,5 uke, og jeg er strålende fornøyd med bilen! Har de siste dagene oppgradert bilen med nye bærearmsforinger fremme, gsp tårnlager bak(har sprett nye foran også), gsp girkasseforinger og gsp motorfester. Kjennes ut som en helt annen bil nå. Byttet også luftfilteret med et nytt, da det gamle var fullt av dritt. Nypolert Videre er planen å få byttet alle foringene i bakstillinga, samt bytte simring i bakkant på veiva og få tak i et annet sett med felger. Er også litt rustblemmer hist og her som skal tas om ikke lenge Sent fra min C6903 via Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Utrulig pen farge ! følger med her også da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 fin bil, markus! sjekk min nye 320 M54B22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Fin bil og fin farge Du er ikke interresert i orginal bbs lemans? Hadde vært perfekt på denne. Bor jo bare 10min unna, så kunne jo prøvd de om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Takk for det! Tja kunne tenkt meg akkurat de felgene, det som sitter på nå oser jalla på laaang vei Kan møtes imorgen på dagen, send meg.en melding på 93442494 Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Nye felger til bilen idag Sent fra min C6903 via Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei igjen. Da har der skjedd en hel del siden forrige oppdatering. Siden jeg for to uker siden bestemte meg for å ta en 10dagers bilferie iår, satt jeg bilen opp på bukker for å klargjøre den etter beste evne. Planen er å kjøre ned mot München for å se bmw welt, deretter en tur over stelviopasset og nordover mot nurburgring som siste stopp. Og skal man ut på tyske motorveier og sveitsiske fjellpass funker det dårlig med 12 år gamle foringer, en girkasse som er lekk og en motor som spytter ut all olje etter knappe 700 km. Bilen er enda ikke ferdig da jeg trenger ny girkasse, Utløserlager og et nytt understell. Om noen skulle ha dette i nærheten av meg hadde det vært feiende flott! Drar avgårde på tirsdag natt, så det er litt hektisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hæ? Ny girkasse? Var ikke denne verdensmesterbilen i verdensklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Girkassa lakk som en sil, har gjort det en stund. Tror synkroniseringene er kaputt også, så skal prøve å få tak i en "Ny" en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Håper verdensmestern får høre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Hvis du skal på en sånn roadtripp så vil vi ha en reisetråd med masse bilder fra turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Wicky, meh.. Orker ikke, han er verdensmester vettu, nytter ikke å snakke til sånne.. Fredrik90, egen tråd og bilder kommer Skal låne et gopro kamera så det blir filming også Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Jaja...da var ikke den bilen så "passet på godt av en verdensmester" heller slik annonsen tilsa men håper du får ordna det før tirsdag...er ikke så veeeeldig mange dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå