Dal-z Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 er greit nok om man ikke har med folk Baki. Har ikke bruk for kw v3 jeg heller, men da veit jeg at jeg får det akk som jeg vil Kan skjønne at du gjør det, men jeg klarer ikke forsvare prisen til mitt bruk.. Hadde et noe dyrere understell på 325d'en, om det, for meg, var verdt mer enn doble prisen? neeeh Er det 9" foran og 11" bak eller 9" hele veien? Sent from my iPhone using Tapatalk 9,5" foran og 11" bak! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Fikk leita fram kameraet og tørka støv av det i går.. Har ikke tatt et eneste bilde med det kameraet på så lenge jeg kan huske, så kvaliteten er ikke den beste Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 pen bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Takker! Begynner å bli bedre, men fortsatt mye som kan forbedres. M-sport og en heftig rubbing og polering må til, skal handle meg noe Plastidip til å ha på listene i morra og. Gidder ikke å legge ut for shadowline nå. Kanskje jeg skal ta å få på studs og muttere i samme slengen, får se ann hva jeg har tid til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Monterte studs i dag, så her er et par kjappe bilder på skitten bil Har lyst å prøve meg på å få varmet frontfangern og dratt den litt utover så den passer bedre til skjermene. Til helga kanskje.. I morra blir det ihvertfall firhjulskontroll og mulig plastidipping av vinduslister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Pen bil Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 M-sport fangere og svarte nyrer ble bestilt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Meget fin bil dette, med rette motoren! Hva med smoke baklyktene, di som du får org. på di hvis du vil gjøre noe mer etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Helt konge motor dette ja! Skal bytte til blackline lykter, tenkte å ta meg en leterunde i dag faktisk.. Syns de gjør mye med hekken på bilen når man får mørkere lykter uten det røde feltet øverst! En ting jeg kom til å tenke på ang lyktebytte, dersom jeg kjøper LED-lykter, må det kodes om noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Feit bil, sinnsyke felger. Tommel opp! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Kjekt å høre! Hmm.. Blackline lykter med eller uten LED... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Dagens lille oppdatering.. har fått plasti dip på øvre del av listene, skal ta nedre en dag det passer seg med vær og tid. Fikk kun tatt de øverste denne gangen siden jeg hadde åpne dører da, de nedre skal jeg ta med lukte dører Har også begynt på et lite prosjekt i bagasjen. Har hatt en Infinity Basslink aktiv subwoofer liggende lenge, påtide den får gjort litt nytte for seg! Begynte i dag å lage til en brakett som den skal stå på i venstresida i bagasjen. Denne braketten skal selvsagt trekkes i samme filt som det øvrige bagasjerommet. Noen som vet hvilke sjapper som selger slikt? Syns det gjorde MYE med sorte lister, gleder meg til å få unnagjort resten! Her skal altså subben stå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Sorte liter gjør så jævlig mye med utseende Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Det er helt sykt hvor mye bedre det blir! Spesielt på en bil med slik kontrastfarge.. Har litt lyst å bestille med sorte 330i emblemer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Det gjør seg tilogmed på svart bil! bare og se på 530'n min Nei du må kjøre emblemfritt! mye penere! Og morsomt oh se ansiktet til folk når de trur de kan kjøre ifra deg også gir du bare gass også blir de frakjørt xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå