Dal-z Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Dagens lille: Bytta armlene på førerdøra og håndtak på passasjerdøra, satt også på sorte 330i emblemer Syns det gjorde mye med bilen, har lenge hatt lyst til å skifte de armlenene! Så ganske så shabby ut.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 I helga har bilen blitt detaila utvendig, fyfaen så fornøyd jeg er! plasti dippen på listene røk, så skal finne en bedre løsning der. Flere og bedre bilder kommer når jeg får tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Nydelig E90! Slike emblemer hadde vært kult på din: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Nydelig den bilen din! Tenkte jeg skulle bestille den folien sier ifra hvordan det blir og hvordan det var å legge Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Nydelig E90! Slike emblemer hadde vært kult på din: Hmm.. Emblemet framme er faktisk slitt, så skal ha nye.. Har du en link til hvor jeg finner slike? Nydelig den bilen din! Tenkte jeg skulle bestille den folien sier ifra hvordan det blir og hvordan det var å legge Sent from my iPhone using Tapatalk Takker! Ja, du må oppdatere dersom du bestiller og får lagt! Vurderer også lakk, men får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Nevner forresten en litt artig ting, på bildet tatt fra sida, sjekk bakfangern og fargeskillet. Fangern er aldri lakka opp igjen, det er kun fargeforskjell fordi jeg sa de ikke trengte å ta noe skikkelig på fangerne siden de skulle byttes. Nederste del av den ble kun polert veldig kjapt i motsetning til resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Nei, vet dessverre ikke hvor man finner dem... Fant bare det bilde før i dag og tenkte de hadde tatt seg bra ut, er også de første jeg ser av slike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Takker! Ja, du må oppdatere dersom du bestiller og får lagt! Vurderer også lakk, men får se.. Vurdert lakk og nye lister men på e46 touring må man ut med bak rutene for å få bytta så.... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Nei, vet dessverre ikke hvor man finner dem... Fant bare det bilde før i dag og tenkte de hadde tatt seg bra ut, er også de første jeg ser av slike! Hmm, virker som det er lettere sagt enn gjort å finne tak i de og. Finner ihvertfall ikke mye på Google/eBay. Takker! Ja, du må oppdatere dersom du bestiller og får lagt! Vurderer også lakk, men får se.. Vurdert lakk og nye lister men på e46 touring må man ut med bak rutene for å få bytta så.... Sent from my iPhone using Tapatalk Kjedelig! at man må ut med ruta der, det slipper man heldigvis på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Man slipper det på e46 sedan og -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 I dag fikk jeg ordna litt på fangern, som dere kanskje skjønner så var dette noe jeg virkelig hadde lyst til å få gjort.. Vurderer å ringe valsespesialisten og spørre om han kan få ordna buen så den flusher bedre med fangern. Har også fått skrudd bilen litt ned, men den skal ned enda litt til tror jeg. Fra: Til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Ble mye bedre Brukte du varme- og bøyemetoden? Hehe. Funker fett det. Synes også det er merkelig at du måtte valse fremme, og ikke jeg. Trodde det var plass til mye mer på store E90. Hehe Ser ut som vi har nogenlunde lik høyde. Hmm. Regner med du ikke har spacet heller (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Varme- og bøyemetoden, ja! Også borra nye hull i fangern og festa på ny veel, som du ser på før-bildene fangern, så stakk de rimelig greit utafor! Det er en del bedre nå da, har ikke spaca noe. Driten med å valse på e90 er at buen slutter så tidlig, så det er vanskelig å få til et skikkelig pent resultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Haha. Den er grei! Ble flott Bra du gjennomfører. Får jeg spørre hvilken lengde du tok på studs og lengde på lugs? Kjører rundt med 3 forskjellige farger på boltene mine, så hadde gjort seg med noe nytt. Skal ikke ha samme farge, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Må nesten gjennomføre, noe annet blir for dumt! Nå spør du vanskelig, men troor studsa var 75mm lange, mutrene finner jeg ikke noe på, men kan prøve å huske å måle de neste gang jeg har av hjula. Var veldig bestemt når jeg bestilte at gjengene IKKE skulle stikke lengre ut enn mutrene, det ser mindre pent ut IMO. Det gjør seg med studs/lugs, syns det gjorde veldig mye med hele utseendet på bilen! Hvilken farge vurderer du da? Bestilte meg to sett til med lugs i går, grønne og røde eBay er farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå